Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Hogyan kell fegyvert tisztítani?

2008.07.06. 17:04 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Alapvetoen egy tök "normális" család tagja vagyok, senki nem dohányzik rajtam kívül, a legkomolyabb függoség a kávé nálunk. :) A bagózást is 18 évesen kezdtem el.
Aztán 2000 végén bevittek katonának. Mondanom sem kell itt aztán ellazul az ember, gondolom páran mar tudjátok. Nagyon kopasz voltam még, mikor az az emlékezetes karantén bejött a laktnyába.(2000 dec. Kalocsa, agyhártyagyulladás) Nagyon unatkoztunk, az öregeknek kivolt már a faszuk az egésszel és hát ment is a "pótcselekvés" rendesen. Egyik nap kúsztunk eggyet, csak hogy ne unatkozzunk nagyon, persze fegyverrel ahogyan azt kell. Lucskos egy tél volt, mero sár a karabély. Ilyenkor nagyon kell vigyázni a fegyverre, mert ha víz éri, könnyen rozsdásodik. Ígyhát visszatérve a a zászlóaljépületbe, kiadtak az ukazt, hogy fegyverpucolas. Mivel tudtuk hogy ugyis belekötnek ha túl korán befejezzuk, inkább nem strapaltuk magunkat, beültünk a körletbe. Itt aztan összegyuutek az öregek, és nekiálltak bulizni. Egy kis ido múlva már mindegyik kész volt, es hát nekiálltak mókázni velünk. Én is szépen megkaptam "parancsba", hogy szivjam a pipát! "Vaganynak" mutatva magamat :), simán végrehajtottam a feladatot. Rendesen kész is voltam tole, kurva jól éreztem magam. Aztan egyszer csak észrevettem, hogy egyetlen egy kis tarsam sincs mellettem. Kiderült, hogy mindenki észvesztve pucolja a fegyverét, mert már csak 10 perc volt hátra a leadásig. Nah kirohantam én is siman beparázva, hogy most beszopom. Mivel ugye eléggé fel voltam túráztatva, atomból elkezdtem izgulni, hogy milesz? Olyan szinten beijedtem, hogy csak azt éreztem kiugrik a szivem a helyérol. Pörögtem mint a riadt nyúl, a szemem olyan sebességgel rangatózott. hogy nem láttam semmit. Végül is sikerult úgy ahogy kívülrol letisztitanom azt a szart, és akkor meg le is kellett adni a tisztek elött. Ezt mar nem részletezem, mert igy is hosszú vagyok. A lényeg az, hogy nem buktam be (mehettem volna sitkora siman), de azóta én egyetlen egy alkalommal sem füveztem többet, annyira kikészitett az eset. Ezzel egyutt nem ítélem el azokat akik ezzel élnek, sot rengeteg olyan haverom van aki min. hetvegente elszív egy spanglit. Ez csak egy kivételes eset, így jartam. :)
CLaWz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr44554692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása