Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Egy könnyed délután

2008.07.07. 01:18 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Sziasztok! Olvasgatván itt e sok jó kis történetet, arra jutottam én is megosztok veletek egy könnyed kis tépett storit.
Minden ott kezdodött, hogy bementem a suliba.. Üldögélünk hárman az udvaron, bagózunk, mikor odajön egy ismeros az alábbi szöveggel:
- Helló fiuk, haver most jött haza Hollandiából, érdekelne titeket vmi?
- Nanáhogy, hülye kérdés :)! - volt a gyors válasz. Jóvan meg lett beszélve délután csörgünk meglesz. Addig valahogy eltelt az ido. Végülis d.u. 4 re fölértünk a csávó lakására. Még várni kellett egy jó idot a 'fomenüre', de 5 órára megjött az is, vettünk hármat, kaptuk egybe, de jó nagynak tünt, meghát illatozott rendesen az alufólián át... Nyami-nyami, Léptünk is le a lakásról, mentünk négyen a parkba.
No kibontjuk végre a csomagból, megsasoljuk mi is a termés. Kíváló minoség, eros szag, világoszöld szín, hát az már biztos nem magyar vadkender :) Hát ahogy megnézzük jobban, látjuk, hogy ilyen kis narancssárga szinek-pöttyök vannak benne.. Király akkor ez lesz a holland orange, essünk neki, teszteljük! :)
Összedobtunk egy olyan normál adagra, kb 1/3 egy cigibe. Hárman kellett elszívni, negyedik csávó nem vállalta mondván este bulizni megy, majd ott, addig nem csapja szét magát. Sebaj, mi meggyújtjuk. Hát igen, rendes hullás. Az a csávó (nevezzük Janinak) aki még a 'jó' elott erosen agitált, hogy siessünk már mert rohannia kell, alig bírtuk rábeszélni, hogy azért csak jöjjön velünk, most inkább ugy döntött üldögél itt egy picit. Üldögélünk, viháncolunk, megbeszéljük, hogy ez azé eléggé jó:). Najó Janika bekattan, "bazeg muszáj mennem", igyhát elindulunk. A negyedik csóka (legyen Feri) folyamatosan mondja, hogy atyaég mennyire kész vagytok, de mi csak röhögünk rajta :) Végülis kitaláltuk menjünk ki "Bp frekventált pontján lévo kiterjedt nagy zöldterület, vízzel körülvéve, népszeru kikapcsolódási pont" (inkább nem írom ide hova, nehogy véletlen emiatt a kékek razziákat csapjanak, bár ebbol ugyis kiderül hova mentünk :) Nohát eloször is metró. Komolyan mint egy jó moziban. Hangok, emberek, csupa élmény. A Deákon leszáll Jani és Feri, elmennek, mert nekik este buli. Na én maradok Hugóval, megyünk tovább. Közben alig bírunk magunkkal, én emlékeim szerint teljesen kivagyok, folyamatosan vigyorra áll a szám. Szerencsére a metrón vmiért épp nincs nagy tömeg, nem vagyunk "annyira" feltünoek, támasztjuk erosen a távmüködtetésu ajtót. Najóvan leszállunk, majd villamos a "zöldterületre". Hugó táskájában lapult ekkor kicsit több mint 1g orange, egy palack viz, egy colas üvegbol elokészitett vizipipa. Alig várjuk odaérjünk. Kurva jó ez a zöld, király hangulat, abszólute tökéletes :) Namár ott is vagyunk. Hugó azon az állásponton volt, hogy a keressünk valami eldugottabb helyet, ott mókázzunk. Én meg arra gondoltam, itt van ez a bazi nagy rét, emberek heverésznek a fuben, szerelmespárok, focisták, az égvilágon senkit nem fog zavarni ha mi is a rétre telepszünk. Na ebben meg is egyezünk, leülünk a fube, a rét szélére. Na kezdodhet a keresgélés. Zöld megvan, cigi megvan, vizipipa megvan, pax toll megvan (ebbe terveztük beleállítani a spanglit). Hugó kedvenc kartonlapja nincs meg, amin szeret morzsolni. Keresi egy 5 percet, nem találja. (Ez a kemény papíros a X. Tekero-fesztivált reklámozza, valami dudás van a képen, mindig jót röhögünk rajta, hogy Tekero-Fesztivál :) Na megnézem én is, nálam van.. hogy hogyan fogalmam nincs :) Hugó ezután felkiált: Bakker elhagytam a cigipapírt..Tipikus. ÁÁ ne már mondom, keresgélés, minden szanaszét körülöttünk, mi is szanaszét voltunk :) Hát de nincs meg, most mi a pöcs legyen. Hugónak ekkor támadt egy ötlete. Eldobjuk a sunyiba az elkészitett, két helyen kilyukasztott vizipipát, fogjuk a másik palackot, aljára egy kis víz, középre egy kis lyukat égetni. Majd a tetejére a cicisdobozból kitépett alufoliat kissé belenyomkodni, kilyukasztani, arra mehet majd a mix.. Hát mondom ez elég rosszul hangzik, gondolkodunk is még, de jobbat nem tudunk,hát akkor probáljuk meg.. Na lyukasztás nagy nehezen sikerül, alufolia is a palack szájára kerül, hüvelykujjal benyokodva 1-2 centire, szépen rácsomagolva a többi részét az üveg nyakára. (Remélem értitek:)) Na mondom hát ez nem is rossz! Mostmár csak ki kéne lyuggatni az alufoliát is. Egyszerunek tunik, de mégis mivel? Keresgélés ismét táskában: kulcs, nemjó, napszemüveg, nem jó, walkmenn, nem jó, toll nincs (a pax toll betétjét elhagytuk, anélkül nem lehetett). Mi a pöccsel lyukasszuk ki?? Na akkor keressünk valami fadarabaot. Én mozdulni igazándiból nem bírtam, ültem csak a fuben mint egy husvéti nyúl, Húgó elment keresni. Odament a fákhoz bokrokhoz, és mindig visszatért ilyen fáról letépett gallyacskákkal. Hát persze szar volt mind, mert friss zölfd hajtásokat hozott, amik gyengék voltak.. Na nagy nehezen Húgó értésére adtam, hogy próbáljon meg a földön keresni ágat, szárazzal talán jobban megy. Hát bazi lassan ment, de talált végre, nekikezdett lyukasztani. Mindez a keresgélés, pipaszerkesztés eddig kb 20 percig tartott, meg is jegyeztem a hollandusok sem azért szivják ezt, mert olyan nagyot emelkedne tole a munkateljesítmény :) Sebaj. Ezután megjegyeztem, hogy basszameg nincs öngyújtónk, csak gyufánk van, azzal nehéz lesz gyujtani mindig. Közben végig a kezemben volt a gyufa. Ekkor Hugó felnéz, aszondja: Bazeg, gyufával kellett volna lyukasztani alufoliát... Ááá ez súlyos, itt volt az orrunk elott de eszünkbe nem jutott volna, röhögünk egy jót, saját hülyeségünkön, adok egy gyufát, avval már jobban megy...
Még szerencse, hogy több doboz cigi volt nálunk, jópár alufolia átszakadt, de az utolsó végre sikerült! Készen állt a vizipipa! Úgy volt ugye, hogy spangilba tekerjük, azt dugjuk bele a tollal a pipába, így a mix (fél cigi dohány, 1/4 zöld kb.) már elore el volt készitve. Mehet is bele elso adag, kiváncsian vártuk, hogy hogy fog sikerülni ez az enyhén szólva házi barkácsolásu "vészhelyzet" vizipipa. Hááááát :)) Iszonyatosan kokeményen jó!! Húgó az üveg közepére szerkesztett lyukra teszi a száját, én meg meggyujtom neki gyufával fölül a mixet :) Suttyy ömlik az üvegbe bele a füst, gomolyog csodálatosan, Húgó szivja, kidol megjegyzi " nem semmi". Borzasztóan jól sikerült a pipánk. Az alján lévo víz egy kicsit lehüti, és egyszerre óriási mennyiségu füst jön a tüdonkbe. Szinte beleélvezünk a bugyinkba annyira jó az egész. Szivjuk ki a füstött a palckból, ha elfogyott, ujragyujtjuk, és mindig csak jön, jön a füst, akkora mennyiségeket fújunk ki, mintha egybe szivtuk volna le egy spanglit.. Szakadunk a röhögéstol, ott ülünk egy nagy rét szélén, mellettünk 20 méterre két csapat focizik, itt ott párok, emberek, sétálgatók, körülöttünk meg 20 méterre tömény cannabis füst...
Rettenetesen megkészülünk, mire elfogy az elso adag. Kb. a mixünk 3/4 még meg is maradt, tehát még baromi gazdaságos is. Na majd azt késobb. hátunkra dolünk és élvezzük a hatást. Memóriánk körübelül minusz 30, arra sem igazán emlékszünk honnan jöttünk, mi történt eddig. Káromkodunk, hogy milyen geci sok a szunyog, igazán irthatnánk itt is Budapest szivében.. Beszélgetünk amennyire értelmesen ez megy. Legalább fél órát fekszünk kifeküdve kábulatban, kényelmes, jó meg minden, olyan igazi kikapcsolódás. Fél óra múlva valamelyikünk megjegyzi tömjük meg mégegyszer.. hát miért is ne? Elkészül, de még nem szivunk kb. 15 perc mulva felkiáltunk hé hát kész az ujabb pipa, akkor szivjunk! Ja télleg, okés! Gyújt, sziv, lentart, kipuffog, kidol.. :) Ismét uszik a rét cannabis füstben, mi meg élvezzük veszettül. Annyira kivoltunk, hogy nem igazán érdekelt már minket semmi, nem volt rendor para, a réten henyélo embereket láthatóan nem érdekelte mit csinálunk, elvoltunk mint a befott. Kidoltünk mint a tekebábu. Mindketten elég nagy szívosak vagyunk, jófajta zöldet vásárolunk itthon, de meg kellett állapítanunk, hogy ez az orange + házi készítésu vizipipa mindent visz :)) Hát sajna el kellett indulni, Húgó nézni akarta Uefa kupa döntot, én meg igértem fölnézek egy haverhoz. Kész voltunk nagyon, útközben bámultuk a jobbnál jobb csajokat, leültünk egy padra " egy percre", amibol lett 20, majd villamos, aztán el is bucsuztunk. Szóval ebben a történetben nincs semmi érdekes, "kaland", egyszeruen csak szerettem volna elmesélni, néha milyen remekül lehet érezni magad, egy kis zözivel egy jó helyen, egy jó kis vizipipával :)
Én még fölmentem haverhoz koliba, ahol még rendesen kivoltam. Leültem számítógépe elé, és remek volt: ugyanis mondta mutat valami vicceset, erre betette a legujabb Gálvölgyi showból "a leggyengébb láncszem" paródiát.. (addig még nem láttam) Hát azt hiszem az gyenge kifejezés, hogy szakadtam a röhögéstol..:)) A hasam már görcsölt a sok röhögéstol, valami elképesztoen vicces volt Gálvölgyi mint Máté Kriszta, meg az egész paródia :) Mindenkinek ajánlom megtekintésre, iszonyatosan jó! Ezután betekertem mostmár rendes cigibe a "mixünk" maradékát, és elszivtuk kettesben. Jó volt :) Ezután hazaindultam, már 11 óra volt, gondoltam fölveszem a pulcsim. Reggel bepakoltam a táskámba, most már nem volt ott.:) Hogy hol hagyhattam el, a mai napig fogalmam sincs róla. Fáztam is hazafelé, orrom elott mentek el a buszok, de valahogy olyan állapotban voltam, hogy szartam a világra :) Ilyen jó napot semmi nem ronthatott el! Na ennyi, üdvözlet mindenkinek!

Klumpa

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr70554708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása