Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Mozi, kicsit másképp...

2008.07.08. 14:04 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Ahoj,
elöször is nagyon dzsó az oldal! Ahogy olvasgattam a sztorikat gondoltam én is irok... nem tudtam eldönteni mit??? ugyanis van 1 csomo , igaz van köztük olyan is amit elfelejtettem.. asszem le irom az elsöt hátha közben eszembe jut valamijo. De rég is volt... ugy kb 3 éve volt egy spanom (máig is az) és ö elég rendesen szakitgatott (ma már nem olyan gyakran legalábbis ezt mondja de soha se mond nemet ;-)) na szoval én akkor még csak 14 voltam és könyörögtem neki hogy hozzon zodet, de csak nem akart adni ugy kb fél évig mindennap nyaggattam... aztán pont a tavasziszünetben (8dik) egyszer csak jött piros fejjel (ha kész vörös a feje) és kérdezte hogy kelle: mondom hogy a picsába ne! mondta hogy kéne cigi nincs se cigije se pénze vegyek neki 1 doboz cigit és mutatott egy hüvejk ujjamnyi gumót!!! na mondom irány a bolt... késöbb csatlakozott egy másik ismerös is és célba vettük a duna partot ahol egy farönkön gyurtunk egyet ... a késöbb érkezett ismerös (4ével idösb) a felénél kiszállt hogy ö nem birja! na mondom... késöbb kocsmáztunk(kisüveges cola) ! akkor nem igazán voltam kész de azóta történt egysmás:-)... hát ez volt az elsö.... mosolyszün..
eszembe jutott egy másik: igaz hogy nem rég történt de alig emlékszem... suliba jön egy haver ( 1 de 2 lenne.... én jövöre lennék4 de most az se bizti hogy leszek 3 köcsög matek tanár)...mondja hogy figyelj má van egy papirom(utálom mint a csalánt igaz annak idején pusztitottam rendesen most már nem élek vele) meg 5gém. kérdezem mit akarsz csinálni vele( tekerés közben a budin), erre ö menjünk nézzük meg a gyürük urát és nálam alszik... erre én mit is mondhatnék érted???: naná! mondom neki mér pont kedden másnap suli aszongya: nem mindegy!!! há mondom jovan. elmentünk hozzám suli után.Szerencsére nincs otthon senki.le dobtuk a táskákat, szivtunk, kajáltunk, szivtunk... hát akkor felezzük el a lapot gyurtunk rá még 1t aztán irány a corvin , 20 orási film! ez mégtélen törttént ugy hogy totál sötét volt ami ugye bejön meg villamosozni... csak álltunk és vigyorogtunk a villanyoson de 1 szot se szoltunk egymáshoz aztán egypár megállóval hamarabb leszálltunk mert nem birtuk! na onnan dolt a hülyeség mindkettonkbol megállás nélkül, mire oda értünk igencsak ferdék voltak az oszlopok.. meg mintha mindenki minket figyelt volna ami persze mindig van ha halucinogént használsz ... igaz én egy kicsit paranoiás vagyok! na beértünk a meleg moziba DURRR! kész ezerrel... volt ott minden féle arc és valahogy mindegyik olyan vicces ;-D! jovan vegyünk colat(1l) aztán nyomás! elég sokan voltak de lehet hogy nem... lényeg :letelepedett mellénk egypár kb24 ,szemüveges, nem iszunk ,nem cigizünk( én se 1 éve leszoktam) szoval eléguncsi fazonok hát én nem tudom hogy azok mit gondoltak rolunk... de biztos semmi jót! folyamatosan kommentátuk a filmet tréfás beszólásokkal és röhögéssel kisérve... pl: ez tisztára olyan mint a Baldurs Gate!, ezek nem tudnak kalandozni!, fuss! fuss! fuss!( segitettük a föhöst) ja meg van egy jelenet ahol nyers gombát zabálnak... hát szakadtunk! kb a felénél már nem birtam normálisan ülni félig lecsuszva székrol néztem! oldalra nézek látom a haverom is kb ugy de még az üres poharát a felismerhetetlenségig összerágta( szószerint! ) 23 ig tartott film ... aztán villanyos irány haza meg láttuk 1 haverunkat+a csaját ugyhogy leszálltunk köszönni nekik!!! +kérdeztük hogy akarnaké tépni : nem(?????) hát jó menjünk haza, de akkor már ne várjunk másik villamost sétáljuk le azta pár megállót... otthon kb23.40 anyám: jajj-jajj telefonált a haverom apja + hogy hol van +ilyenek, +holvoltatok egyébként is?, meg talált az apja nála olyan csikkeket amilyet o is nálam ;-) érted egymásra néztünk, de nem szabadott röhögni(pedig nagyon kellett)!!mondja anyám hogy hivja rögtön az apját erre o: ne-ne!!! anyucikám meg kérdi hogy mért nem ?: csak nem valami baj van otthon +ilyenek 10perces oltás.... aztán: egyetek éhesek vagytok biztos mondtuk nem kellerre o dede jovan szendvicsek csokik a szobába aztán jó éjszakát holnap 6 kelés! ahogy becsukta az ajtot bob marley be és 1 laza 5 perces röhögés + fej fogás! na jo akkor gyurjunk! igen ám de acigi papir kint van adzsekiben kimegyek érte anyám kérdi mi az mondom cigi jo akkor adj egyet mer nincs nekem(ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ) mondom ja ez nem az ....telefonszám.... ja jo( hát ha ijenek történnek veled készen azé az elég durva szerintem)! Csináltunk egy 3/4g cigi közben skubiztuk az MTV valami alter baszást ha jol emlékszem aztán csinátunk még egy 3/4gés cigit és röhögtünk kegyetlenül ... utána bejött anyám ugy kb 1.45 hogy: aludjunk+hallkitsuk le a zenét, mármegint mit szivtatokitt?!? holnap iskola +ijenek mondom ez Tylbury dohány adjak neked is? erreo na jovan tv kikapcs és alvás...kiment rögtön kapcsoltuk vissza alien az hbon! aludtunk kb 2 orát reggel cigivel inditottunk aztán irány a suli....hát volt egy arc szerkezetünk! remélem nem volt unalmas, majd még irok
tisztelettel :
én(ide irnám a nevem de biztos hogy olvasgatják a rendorök is..... mondtam hogy paranoid vagyok)
mrJoo
u.i.:ne használjatok semmijen szinetikusat!!!!
MAGICMUSHROOMFOREVER WE SMOKE FOR EVOLUTION!!!




 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr83558811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása