Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Pancsi a tóban

2007.11.01. 03:52 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Na szóval tavaly nyáron nagy meleg volt. Gondoltunk egyet elmentünk víz partra hárman két span meg szerény személyem. Már az indulás tiszta para volt mert az egyik srác elvileg dolgozni ment a másik meg a lóvéjáért amit csak úgy kaphat meg ha küld maga helyet egy srácot a melóra a harmadik spant gondolta o. De a munka miben létét csak a buszon mondta el neki.. Megérkeztünk a sráccal elmentünk a lokeszért utánna irány a kocsma x sör arcmögé be. Leültünk a strandon napozás közben elokerult a jóság is. Helyben fogyasztva de szigorúan csak féliteres colás üvegbol mert a span másból nem hajlandó színi. Kurva jó volt kb ötvenen néztek. Majd megvesztem a parától. Na mindegy cucc lehányva(szétdobálva) a talcsim a legtetején bukszám félig kilógatva. A span aki alóvéért ment meg berakta mindenét élére hajtva be a hátizsákjába. Vízbe be. Óriási fles egyszerüen kúrvára szétestünk. A harmadik srác mondta, hogy o igy nem marad itt inkább jön velünk otthon bulizni(azt is mondta, hogy kiváló bogyot tud szerezni).Na mindegy mikor már kékre fagytunk kimentünk a vízbol(már az is kész móka volt) látjuk, hogy a lóvés csákónak nincs meg a cucca. Teljesen készen volt a srác elkezdte mondani, hogy ne szopassuk meg minden. Mi meg röhögtünk persze mert ez hatalmas poen vólt. Az egész nyáron kerestt lóvéja a legjobb cuccai, cipoje nacija telcsije benne volt, tök jó mi? Na minden mindegy alapon elnyomtuk a maradék zöldet. Este olyan hat felé kezdett a srác fázni, elkezdtünk az én telómról fonálni. Elöszor a tesóját hívra az kiröhögte aztán a faterja meg teljesen para volt. Na mindegy végül én apámék jöttek le értünk. Fater mondta, hogy tenni kell feljelentést, be a kapitányságra. A srácon stram pacsker meg fürdo nacesz.(teljesen csonton).Két tanú én meg a másik span szintén készen voltunk.Ahogy belépünk az örsre a váróban megláttunk két izomagyu embert kilónyi fuxal meztélláb..Kész félórás röhögés a rendorök nem birták felvenni a jegyzokönyvet mert egyfolytában röhögtünk.Na mindegy a hazútról nincs sok emlékem mert aludtam. De az se volt gyenge mert hárman vagyunk úgy cirka 280kg mindezt a suzuki hátsó ülésén...Kész rémálom. Haza értünk a srác is mi is haza mentünk, hogy este majd találka a törzs helyen. Ez igy is történt bár közbe lett még cucc meg span is nem'tom de legalább még ketto. Dobtunk egy bogyót per koponya meg rá a spanyesz. Ki mentünk a Dunapartra én életemben elöszor bogyóztam. A többiek már régi motorosok voltak, mondták vegyünk ásvány vizet mert az majd kelleni fog. Szóval vettünk de én a séta közben eldobtam mert szar a bogyó megyek haza nem cipelem:)))Na aztán beütött attól a helytol ahol a vizet eldobtam kb. 30m- re.Ott volt vagy hát még van is egy pad arra leszakadtam. Aztán egy órán át flesselgettem folyamatosan.Kb egy másfél óra múlva már iszonyú szomjas voltam, mindenkit próbáltam rábeszélni menjen el a vizért de erre senki nem volt hajlandó. Összeszedtem magam elindúltam bele a semmibe. Át kellet mennem egy úttesten,aztán egy park közepén volt a viz.Át libbentem de mögöttem az úton jöttek a kékek. Én meg tök nyugiba megyek tök egyedul a semmibe persze, hogy megálltak és nézték mit is csinálok éppen.Én meg nagy bátran lehajoltam aztán fölvettem a vizet ittam belole és elindultam vissza. Persza ök rögtön leintettek. Nálam se személyi se lófasz, de a duma az ment úgy egy fél órát dumáltam nekik míg elhitték, hogy részeg vagyok, és utamra engedtek. Na mára ennyi.
Kakas
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr88214906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása