Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

haverok, Pet, róka rudi kagyloval

2008.02.02. 23:36 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Ismét itt vagyok, boldogítalak benneteket két crashed sztorival. Most azért fuzöm össze oket, mert igazából nem emlékszem márminden részletre róluk, de azért elmondom, amit tudok :)))
Na, a helyzet: két hete osztálykirándulás Veszprémbe. Úgy volt hogy egy gyerek hoz cuccot, akivel szobatársak voltunk. Mit ad isten, nem tudott hozni a drága, be is ajánlottam egy kis seggberugdosásra. Igenám, de mint égbol a manna, úgy jött tudomásunkra, hogy bizony egy másik gyerek hoz.
A gond csak az volt, hogy a szobatársaim nincsenek túl jóban ezzel a sráccal. Így hát rám várt a feladat, hogy behízelegjem magam egy kis zöldért. Végülis én nem vagyok rosszba vele, de sokat nem beszéltem sose vele. Átmegyek a szobájukba a szállodában, látom ám már tekeri a mókát a srác serényen egy másikkal együtt. Mondom a helyzetet, hogy bizony szukében vagyunk, de közli velem, hogy kevés van, nem tudnak adni belole. Ellenben meghívnak egy körre, de akkor nem jut a szobatársaimnak. Kb. fél másodperc gondolkozás után igent mondtam. :))) Na, megesett a dolog, elég szar görög anyag volt, gyorsan le is szögeztük, hogy jó volt jó volt, de lehetne jobb is.
Rajtam csak amolyan laza tompultság vett erot, szóval annyira nem lehetett levágni rajtam a dolgot, és sajnálkozva mondtam a szobatársaimnak, hogy sajna nem tudtak adni a srácok. :))
A szobatársaim ennek örömére vettek pár üveg itókát, én meg egy haverom elkezdtük leitatni oket. Feles, továbbpassz üveg, feles, visszapassz üveg. :)) Megvolt a hatása, gyengék a szopbatársaim, 15 perc után mozogni alig tudtak. :) Az egyik srác le akart feküdni, mert nagyon kikészült a piától, de nem volt hely, mert közben páran átszálligóztak a szobánkba zenét hallgatni, szal ágyon hely nem volt. MOndja a srác (nevezzük most Bélának, személyes jogok védelme, vagy akármi :) hogy o elmegy rötyire. A gyanus csak az volt, hogy párnával ment. :)) Na, vigyorgunk nagyokat, sejtjük, hogy itt készül valami. 5 perc múlva látjuk ám, hogy Béla fekszik a kádban begubózva édesen ölelve a kispárnáját. :)) Közben elokerült egy fényképezogép is
szóval egy-két kompromittáló felvétel megesett... :)))
Na, visszaülünk, dumálunk, pár perc múlva furcsa zajokat hallunk a fürdoszoba irányából.
Összenéz mindenki, majd egyetertoen rohanunk a kádhoz. Béla gyerek ügyesen végigokádta magát, de egészen a zokniáig tiszta dzsuva volt a srác (a dolognak ad egy kis mellékízt, hogy elotte kagylós pizzát evett... másnap egy-két ártatlan kagylódrabkát véltem felfedezi a kád szélén) Röhögünk nagyokat, újabb fényképek
sikerülnek... :)) MOndja a srác naivan, hogy lehányta a nyakát. MOndom neki, hogy nem csak a nyakad hánytad le, öreg. :)))
Másnap. Egy haverom titokban hozott zöldet, vele jóba vagyok, szóval gyorsan meg is
invitált egy töltött cigire. :))) Elpöffentjük a teraszon, közben meg jönnek az alapparák, hogy a hotellal szemben lévo kocsiban ül valaki, és minket néz... na igen. Gyorsan bemegyünk a szobába, majd "rejtozködve", törpejárásban kitotyogunk újra a teraszra. MOndom a srácnak (legyen Laci), hogy dehát a lábunk az attól még látszik. Rámnéz a gyerek, gyorsan levágjuk, hogy bizony készek vagyunk, sé elkezdünk dolni a röhögéstol. Bemegyünk a szobába zenét hallgatni, közben frankón úgy érezzük, hogy más zene szól, mint amit hallunk... :))
Bejönnek a szobatársaim, gyorsan elmélyedek egy CKM-ben, hogy takarjam a helyes pircsi
szemeim. Nade az nem volt ecceru. Nem viccelek, egy oldalt kb. 10 percig meredten néztem, sokat nem fogtam föl belole... fél szemmel látom, hogy a Laci fekszik az ágyon, és már a fejét fogja, úyg próbálja visszatartani a röhögést. :))) Eszembe jut, hogy szomjas vagyok... felállok (kicsit diafilm mozgáskultúrával, érzésem szerint :), nyúlok a vízért, körülbelül 1 percen keresztül folyamatosan közelítettem a kezem a pohár felé. :))) A LAci nem bírja tovább, elkezd szakadni a röhögéstol, én is rákontrázok. Jobbnak látom én is
az ágyra feküdni... a Laci megtalálja a barátnoje sárga kis plüsskacsáját, erre mit kezd
el csinálni az állat?! A kis kacsát táncoltatja a zenére a combján, de valami hihetetlen
komolyan... 5 percig nézzük meghitten a kacsatáncot, majd összenézünk, és kirobban
belolünk a röhögés... :)))) Na, a szobatársaim jobbnak látják lelépni, mi meg élvezzük tovább a zenét. A zene közben hirtelen felülök, és egy lantot kezdek pengetni imitálva
a kezemmel. :)))))) A haverom is felül o meg elkezd furulyázni... :)) Hát szóval elég korrekten készen voltunk. :)) Aznap még szívtunk eccer, de arról már nem emlékszem semmire, olyan zokni voltam agyilag.
A másik eset: Most hétvége, az egyik cici center a sok közül. ELmegyünk a haverommal a Pettel a mozi elott egy kicsit "viccelodni", az épülettol nem messze van egy kis lerobbant, elhagyott ház, ahol a környéken egy órában eccer ha jár valaki.
ELkezdjük tömni a pipát, füstölünk derekasan... egy ido után felemelem a kezem, és mutatom a Petnek, hogy én bizony a mennyekben vagyok, egy glóriát rajzolva a fejem fölé... :)) Na, elso röhögokör indul, alig bírjuk abbahagyni. Lassan jön a többi haverunk is, szóval idejét látjuk eléjük menni a buszmegállóba. Útközben apró beütések a haverom részérol, szinte rohan, úgy megy mellettem... mondom neki lassítson, de tehetelen azt mondja, csak viszi a lába elore... :))) Na, mondom ez full kész. :)) Útközben ilyen fajsúlyos beszélgetések hangzanak el:
- Venni kéne kólát...
kb. 1 perc után jön a válasz a részemrol:
- Jó :)))
Instant röhögések egyhuzamban... leülünk a megállóba, a Pet meredten néz egy pontot az aszfalton, a kérdésemre azt válaszolja, hogy nemtudja mi olyan érdekes rajta, de jó nézni. :))) Aztán pár perc múlva meséli a tapasztalatokat, hogy neki balra dol minden... nézek rá erosen, és megnyugtatom, hogy ne aggódjon, nem csak a világ dol, hanem o is... elore-hátra, jobbra-balra. :))) Közben én ilyen érdekes dolgokon meditálok, meg egy szót találok ki:
RENDORKULACS. :))))
Megjönnek a haverok, gyorsan le is fixálják, hogy itt bizony törpént valami, mi meg egy emberként vigyorgunk a Pettel, mint a tejbetök. :))
Bemegyünk az épületkomplexumba, nekem egy kis world peace feeling a karácsonyi díszítések miatt, ilyesmi... :))) Miközben megyünk a jegypénztárhoz, filozófiai okfejtéseket végzek magamban, hogy a plázákba csupa ilyen muno, muférfi jár, akik szinte tökéletesek, és hogy ez felettébb bosszantó. :))) Na, egy kis nyugi, a Pet csak menetel mellettem kólát lóbálva a kezében, a világtól kívülesve... A jegypénztárnál megvárjuk míg az egyik haver, a Greg megveszi a jegyeket, addig mi a Petivel nagy örömünket leljük a színes fényekben... :)) Pár pillanat múlva a Pet leejti a kóláját, mondván, hogy ez most felébresztette a kábulatból. :)) Közben azonban megjelennek nok... nagyban szemeznek velünk ezerrel meg minden, de mi sajnos nem nagyon vagyunk képben, jóformán azt se tudjuk fiúk vagyunk-e vagy lányok. :)))
Na, jegyek megvannak, elmegyünk a Mekegobe venni valami kaját. Mi történik? Megjelenik a lányraj. Matt haverom kiáll a mellettünk lévo pulthoz, ami épp felszabadult, rendelni... a következo jelent egy életre bennem marad... Amint átáll a pulthoz mind a 4 lány mögé sorakozik, megszállják, mint valami zsizsikhad! :))))) Nézek a Mattra, aggódva, sandán rámnéz, én meg dolök a röhögéstol :))) Megyünk el kajával feltankolva, beszállunk a liftbe, gondolván van még ido, körülnézünk. Beszállunk, nyomjuk a lefele gombot... semmi. Várunk, majd kis ido molva újra. Semmi. MOndja a Matt, hogy milyen poén lenne ha bentragadnánk. Na, eszeveszett gombnyomkodás, mire nagynehezen a lift méltóztatik megindulni lefelé. Megyünk egyet, megáll. Na, még lejjebb akarunk menni, nyomjuk a lefele gombot. Hát persze hogy fölfelé indul a gépezet. :))) Leszarjuk, inkább gyaloglunk, közben meg kiröhögjük a belünket... :))
Hát kábé ennyi, utána bementünk az Amerikai Pitére röhögni ismét egy sort. Remélem nem untattam a népet a kis beszámolómmal,


Habib voltam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr51322703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása