Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Kibol lesz jó renszergazda?

2008.07.07. 07:45 | Bicskas |

Megint csak 1 sztorit szeretnék veletek megosztani!
Elotörténet: Nemrég sikeresen vizsgáztam, és az utánna következo idoszak lett volna a meló intézése.
Sztory: Történt egy szép reggeli napon, hogy meglátogattam az 1ik jóbarátom, akinél kb. 10 óra környékén 1 hatalmasat szakadtunk :))
Ezzel nem is lett volna gond. Az elrántást követoen haza indultam.Alig hogy beteszem a lábam az ajtón csörög a telefon, én még szét voltamrendesen...
Felveszem, a fater a következo szavakat vágja a fülembe:
Fater: - Na fiam! Most amilyen gyorsan csak tudsz, szedd össze az összes papirodat, bizonyítványaid stb. és de nagyon gyorsan irány be a rendorségre megértetted? És keresd xxxx.xxx nyomozót!
Mondanom sem kell fottem rendesen, mivel 2 haverom 1 héttel elotte vitték be vérvételre cucc miatt.
Feltettem a nagy kérdést fater de miért?
Fater: - Hát miért, mert rendszergazdát keresnek, és neked az pont jó állás lenne.
Huhhhh.
Rendben összekaptam magam, mosdás szemcsepp stb. és mentem be a jardra.
Mire odaértem elfelejtettem kit is kell keresnem, de szerencsémre a portán bevezettek a nyomozóhoz.
Meghallgatott szépen, azt viszont nem felejtem el mái napig sem, ahogy a szemembe nézett végig az én szemem meg I-)
Végül kaptam rá másfél hónapra 1 értesítést, hogy sajnáljuk bla. bla.bla. nem vettek fel.
Mint kiderült 1 titkárnot vettek fel rendszergazdának :))))
No Comment!!

Smokalot Every Day !!!!!

Joyahh

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr78554710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása