Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Haverok, zöld, külföld...

2008.08.08. 23:46 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Egy majusi nap elindultunk haverokkal es persze tanarokkal egy
szomszedo kis orszagba a tengerpartra. Indulas, tobbiek kerdenek engem hogy bazze ugy nem, ugye nem hoztal!!? Mondom majd elvalik ce amugy lhet hogy akad egy kicsi..
Belepes elott az orszagocskaba felment a pumpa mint meg soha hogy
bazzer meg ne talajak, mit mondok? Azt mondtak fuszernyoveny?? Na mondom ez kesz miert nem hagytam otthon. Na jon a hatar, kutyusok megjelennek ahogy kell..Na mondom.. Vegem van. Itt elem le az eletem. De csodak csodajara a busz ibndul csomagtarto lecsukodik. (lehet hogy a kutyus halgatott ram hogy menjen aludni..) Na felhotlen orom, mindenki mar tervezgeti hogy hogyan fogunk rosszalkodni:) Megerkezunk. Edes kis apartmann a tengerparton.. Na mondom vizipipat elo:) havernal veeeletlen akadt egy mobil kicsit peldany...:) Ohh haverom eloszor csinalta mondja hogy vazzki ekuszom szaggatottan
latok!! Mondom jovan ooccsem szivjunk meg parat.. Na mi mateval mar keszen
voltunk nevettunk nekem szokkasahoz hiven eltort a labam , es csondben
megjegyeztuk mindharman hogy bazz szarad a szank.. Na jovan, eleg mondom menjunk be:) Levi mondja hogy o keszen van, havrom ismerteti velem hogy neki
midjart kiesik a szeme.. Hat en mondom neki hogy nekem nem eshet ki
mert nekem van egy implantatumom.. Mateval nezunk egymasra, rohoges,.
Levi mondja hogy o megszomjazott.. Elokerult a hatizsakbol 2* 0.5
liter minosegi orosz vodka. Levi iszik.. iszik .. iszik.. benyelt 3 dl vodkat, mateval tatott szajjal nezzuk hogy mit mulvelnek daviddal,. Na ez keszen van.. Kozben neha levit fullra egy ruszki faszinak neztem:) Az a latvany fullra osszeszukult szem.. gepies
mozgas;) Mar tok jol elvoltunk.. Menjunk be a szobaba. Felallok ranezek matera,
bazze te kinai vagy!!!:)))))) Nevetunk mint a barom mikozben
ecseteltem neki hogy telleg kinai szeme van es hogy nincsenek -e neki
Kinai rokonai:))Na kezdodott a lecsengese az egesznek, levi fekudt
nagyon berugott es emelett meg be is szivott.. :) Kimentunk ugyemlexem
a teraszra, raneztunk a tengerre es megelegedetten nyugtaztuk mateval
hogy ez bizony egy nagyon szep kornyezet, es hogy mi most milyen
kiralyat teptunk..:) Mosogatoban feles poharak a teraszon vizipipa
taskamban a zacsi.. Isten kornyezet volt.. Masnap ismet teptunk egyet
mate baratommal:). Akkor mate a villanykapcsoloban tisztan latta a
kemencet es korben pedig hallani velte a pekeket. Latta ahogy a
kemencebe rakjak a kenyereket es szeik ki oket.. En kozben gyertyava
valtoztam en voltam a gyertya. Ez alap:) Mate nezi tovabb a dolgokat
es meseli levinek hogy o bizony eskuszik hogy ott van a kemence:))
Kozben en atvaltoztam a pentagramma. En voltam a pentagramma. Tisztan
ereztem ahogy hajlik a hatam es ahogy csucsosan hajlik.. Ilyenkore
persze bejatszott megint az hogy eltortem a labam mint mindig. Ereztem
ahogy eltorik es nagyon faj de nemtok mit tenni.. Utana pedig mint
ahogy ilyenkor lenni szokott altalaban nekem, reggel ebredtem arra
hogy menni kell turazni..
Utolag is mondjuk azota hogy nem birtunk mar hogyan rosszalkodni..
ugymond:)

Dado

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr29607538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása