Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Nagyon para a Vérmezon

2007.10.31. 16:29 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Na szóval a sztori annyi, hogy történt egyszer, hogy egy haverral összefutottam a moszkváson. Na ahogy azt egy rendes haverhoz illik, meginvitáltam egy rendes spanglira a majorba. Új cuccos volt teljesen, én is akkor próbáltam ki! A majorba persze full sötét, az orromig sem láttam úgy kellett tekernem, na mindegy megoldottam. Elnyomtuk, aztán jött a sokk, kb. 5 perc múlva már az nevemet sem bírtam kinyögni, valamit tenni kellett!
Valahogy megkívántam egy kis sört és némi teasütit, ne kérdezzétek, miért pont ezeket, nem tudom. Elballagtunk egy közértbe az alkotáson, ahol óráknak tuno sorbanállás után végre hozzájutottunk a kívánt cuccokhoz. Irány a vérmezo! Az Attila úttól kicsit beljebb leültünk egy padra és mohón nekiestünk a kajának! Dumáltunk az élet nagy dolgairól, világrengeto problémákról, ahogy az ilyenkor lenni szokott. Egyszercsak a sétány túloldalán megjelent és elkezdett közeledni felénk egy fényszórópár! Rendorök! Megálltak velünk szembe úgy 15 métrre tolünk és bámultak, majd tovább indultak, és a vérmezo végén megfordultak. Elindultak ismét felénk! Közeledtek, para ezerrel, a szívem úgy vert, hogy az már hallható volt.
Elovettem a cuccost, hogy eldobjam, de arra még rá tuttam jönni, hogy a rendorautó lámpái pont ránk világítanak így nem lenne "nagyon" feltuno! Már azért is paráztam mert közterületen alkoholt fogyasztok!
Kb. 5 méterrel voltak mögöttünk amikor megvillantották a villogót elkezdtek szirénázni, majd lehajtottak az Attila útra! Hát én szinte összeestem! Vagy fél óráig szinte sokkos állapotban volta, de még elalvás elott is remegtem! Durva volt. Mindez miért, mert a kender tiltott, bezzeg, ha picsa részeg lettem volna nem lett volna nagyon félnivalóm! Ez van! Na csá.

Star-trek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr67214399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása