Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Piros csipke bugyi

2007.11.01. 04:03 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Tavaly év végén.... Szal, egy ücsörgos péntek reggel, jólmegérdemelt leszerelo szabin, otthon arra ébredek, úgy 9óra elott nemsokkal, hogy spanom hív telcsin....mit csinálsz?..ráérsz?....nem volt kedve sulibamenni a szentemnek... szal mondtam neki jöjjön fel....utközben az emberke még bevásrálot kis harapni valót....Délelott otthon iszogattunk....ebédido..irány a városba... hazafelé, hát izé...úgy elokerült valahonnan az emberke zsebébol egy papírdarab... kihajtogatás után..nini..egy korong..hehe ;PP elrágcsáltunk belole egy picit....az elso fél órában semmi.....majd elkezdett nyomni mire hazaértünk.... olyan jófaja mokesz hatás...semmi különös..csak bambultuk a számítógépet, és zenéthallgattunk..... megbeszéltük, hát ez valahogy nemnagyon jött be....elkezdtünk iszogatni....a mandarinlésvilmoskörte nagyon bejött...ajánlom kipróbálásra... :] szal...már kelloen kótyagossak voltunk a maligántól...mikor mondja a barátom, hogy O hazamegy lejelentkezni....úgy 10 perc múlva motorral jött vissza....nahhajjj mondom....a rohanok le a lépcson....és a lépcsoház úgy megindult körülöttem...huhhh.....a motor egy versenycross gép volt, de épp ülés nélkül, mert áthuzatáson volt...nembaj...felültem....az elején még nem is volt annyira dúrva....kisebb "ütközések" (span mondja: -Vigyázz, fa....!! rajta bukósisak...rajtam háttul semmi....és kinéztem mögülle....szomorúfuzfa...ehhhhhh...na jó...érdekes érzés volt mikor megfésült... :) egy belso ...meghatározhatatlan érzés....: hatni kezdett úgy rendesen a stuff. Megálltunk egy cigire....a lábam járt mint az állat....adrenalin szint valahol nagyon magasan....visszafelé még egy kicsit ökörködtünk...én majdnem lecsúsztam hátra...hát ja.. rájöttem, a motorozás: bejön :))) Este chat-találka....menjünk..persze..mozizunk egyet az arcokon :)) Addig nem is volt gond, ameddig le nem ült mellém, mondhatni a jelenlévök között a legjobb csaj...(róla...úgy kitéroként csak annyit, hogy Balcsis-sztoris spanom huga..jó bürke....még bátyónak is bejön....ehheee :))..szal....leült mellém..valamit mondott, azt nem hallottam, megfordulok...ránéztem..és rotty.....nahhh..izé...tuzpiros csipkés melltartó....fekete szegélyu ugyanolyan stílusú bugyika...ÁÁÁÁÁÁ...mondom hol vagyok....leizzadt még a bal zacsim is...Kész látvány volt....hát úgy csak bambultam..elképedt arccal....kicsit halucináltam....a csajszi, úgy reagálta le, hogy: miért sirsz...???? .... szal jó kis nap volt :))

Separa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr1214910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása