Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Wesley Snipes, kender, és a vámpírok

2008.07.06. 07:52 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Hello mindenkinek, most egy nagyon rövid, és még egy kicsit sem vicces történetet mesélek, az a lényege, hogy eddigi legparább tépésemrol van szó, és gondoltam megosztom a néppel.
A minap meghívást kaptunk a haverral egy privát bulira. Le volt kenve, rendorök kizárva... Kibéreltek egy volt csárdát vagy mit, és rendeltek pár zenecsináló valakit. Na mindegy, (drogos) buli lévén mi lenne ha vinnénk valamit. Nekem a (drogos) buli nem sokat jelent, only natural, mások nem így vannak vele de ez mellékes, szóval szerintem én jelentem ott meg egyedül zöld festékkel.
Na tényleg állati jó hangulat, és ez tolem nagy szó, mert nem szeretem a techno-t, és hát mindnekinek ugye jó volt a kedve szóval akkor miért is ne. Ennek lesz jelentosége még... Minden rendben, akkor pezsegjünk mi is, eloször zölddel festettünk. Nem a punnyasztós fajtából, valami jó kis vérnyomásnövelo festékbol természetesen. Többszöri utántöltés után áztattunk, amit én nem akartam, de hát nagyon kész voltam
minden mindegy volt... Minden rendben, irány a tömeg, aztán adjunk neki. Nyomtuk már egy ideje és éreztem hogy valami nincs rendben, ez most több a szokottnál vagy más. Egyszer csak, nagy sötétség, zene off, eloször kuss, majd jöttek a miafaszvanmábazz beszólások. Mindez 15 másodpercig, de óráknak tunt. Közben mondom nagy sötét, semmit nem lehetett látni. Aztán elkezdett szólni megint a zene, de az a zene,
ami a Pengében van a vágóhidas/táncolós jelenetben. Az ilyen zenék nincsenek rám nagy hatással amúgy, de ez így készen nagyon megütött. Nagyon jól csinálták meg, még a kurva sötétben kezdett el szólni, és utána is csak stroboszkóp muködött. Én annyira kikészültem tole, hogy megmozdulni nem tudtam, teljesen beleképzeltem magam a filmbe... A villanásokban láttam a mozgó tömeget, és szinte vártam mikor jelennek meg a fogaik... Úgy éreztem én vagyok egyedül nem vámpír, és mindenki engem akar... Hatalmas para
volt rajtam, csak álltam és megmozdulni nem tudtam. A szívem ezerrel dobogott, és már mindenkinek vámpírfogakat haluztam... Teljesen készen vártam a halált. Néha még hozzám is értek, de nem vágtam, csak éreztem, és reméltem hogy még lehet menekülnöm. Egyszer csak haver nagyon pörögve mellémugrott vagy mit csinált, úgy éreztem mintha a levegobol jött volna, szárnyakon, én majdnem beszartam.
Halál lassan hallottam mit mondd, olyan volt mintha o lenne a megtestesült gonosz aki ezt az egészet szervezte azért, hogy én is vámpír legyek... És bármilyen meglepo, ekkor, ebben a pillanatban teljesen feloldódtam, szartam a vámpírokra és nyomultam a tömmegel... Ráébredtem hogy én
csak baromira kész vagyok, és rájöttem hogy többet nem áztatok nehogy megorüljek vagy valami... Nem kívánom senkinek az ilyen parákat, mindenki fessen CSAK zölddel, az a legtutibb, de én egy ideig várok azzal is mert ez nagyon hatással volt rám...
Joop


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr88554679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása