Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Éjszakai muszak

2007.11.01. 03:45 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Szóval, olvasgattam itt a sztorikat, miközben hülyére röhögtem magam, nekem is beugrott egy parás történetem.
Még Anno 96 környékén, az egyik kezdo haverommal "Mostanára már profinak számít" elindultunk egy szombat esti bulizásra. Minden megvolt hozzá cucc a zsebben, egy cigi pedig besodorva. A Debreceni Tócóskerti játszótéren el is kentük a betekert cigit. Úgy este 10 lehetett. Mondanom sem kell jött rendesen, a haverom kitalálta, hogy menjünk el az egyik csehóba. Na mármost mire odaértünk már azt sem tudtuk, hogy melyik csehóba is akartunk menni. Lementünk egy bizonyos helyre, aminek azt hittük, hogy egy lepukkant csehó. Odamegyünk a pulthoz, egy nagyon nagyon szép csaj "a kiszolgáló" megkérdezte, hogy tessék mit parancsolunk, erre a haverom elkezd lökdösni, és mutatja a feliratot a falon Dante Étterem, és odaszól a pultos csajnak,
- ne haragudj ez itt a Dante Pokla?
Hatalmas röhögés után jobbnak láttuk távozni. Elmentünk egy közeli pékségbe, ahol vettünk vagy 2 kakóscsigát, nomeg 2 fél literes Pepsit. Ezután visszabóklásztunk a lakótelepre, és a lakcsi közepén nekiláttam megtekerni a spanglit. Egy kis szökokút mellé ültünk le a padkájára, alatta pedig betonozva volt a talaj. El is készült a nagy bunkó, már épp gyújtottuk volna, mikor megpillantottam a mozgóörset. Tudjátok nagy transporter rendorautó tele mindenfajta felszereléssel. A haverom azonnal dobta a cigit. Mit ad Isten meg is álltak a jardok, és idejöttek hozzánk. Szokásos szöveg: maguk mit csinálnak itt? Válasz: épp szórakozni indultunk, csak elotte ettünk egy kicsit még ott volt az egyik kakóscsiga. Akkor személyigazolványokat kértek tolünk. Para 2000-el. És még ennek is a teteje, hogy a szél visszafújta a betonra "amire jól rá lehetett látni, mert a lámpa pont rávilágított. Akkor már nagyon nagy para volt.
A rendor elindult a 2 személyivel a kocsihoz, miközben a másik folyamatosan a szemünket kamillázta. A haverom a beszarás környékén feltette a kérdést:
- Most azt nézik, hogy nem-e vagyunk körözés alatt?
A rendor nem vágott le, és elmondta, hogy csak egy rutin ellenorzés. A haver erre:
- És nem rossz ilyenkor éjszaka dolgozni?
Hát én azt hittem ott halok meg, de modoráltam magam. Végülis visszaadták a személyinket, és jó éjszakát kívántak. Alig, hogy elmentek felkaptam a bunkót a földrol, és elvertem vele magam. Utólag visszagondolva, télleg elég xar helyzet volt. Könnyen bukhattunk volna. Miért nem legalizálják már? Költözzünk mi is Hollandiába? Kihal Magyarország :) Joyahh

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr1214904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása