Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Érettségi után...

2007.11.01. 04:00 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Eldöntöttem, én is személyes élményemmel gyarapítom ezt a csodás oldalt. A dolog kb egy hete történt, érettségi kiosztás után leruccantunk a Margit szigetre és megpróbáltuk jól érezni magunkat egy kicsit. Elobb sajnos kb egy órát kellett szenvednünk míg egy kedves barátunk megérkezett némi vicces dologgal, Ezután elvonultunk tépni a japánkertbe, eloször két dzsoja, majd három tömésnyi pipa. A baj az volt, hogy kb heten voltunk rá, így nem sikerült kelloen túlszívnom magam. A lényeg hogy azért betéptünk, ezután igen vicces dolgok történtek pl: békavadászat náddal, asszem elég viccesen nézhettünk ki, mikor -5os reakcióidovel szenvedtünk a tó szélén. Sebaj azért jókat röhögtünk, world peace feeling stb. Eztán leültünk egy közeli padra, kicsit vinnyogni a röhögéstol. Ekkor jött a váratlan para. Csak annyit vettem észre, hogy haverjaim egyik pillanatról a másikra iszonyatosan elkussolnak, mint az rövidesen én is észrevettem copsok húztak el mellettünk két bájos kutyussal. Hát vmi iszonyat gáz lett volna, ha odajönnek, ugyanis figyelt egy pár papír szerteszét a földön, meg az édes nyusziszemeink... No para, menjünk máshova! Ok de hogy? 1 éjszaka van 2 egy arc kocsival jött de hatan vagyunk, egyébként sem ültem volna be az arc mellé a kocsiba. Így hajnali kettokor átsétáltunk a szigeten.
Hát az vmi iszonyat volt! Aszittem bszarok, olyan volt, mintha full a semmiben sétáltál volna, ugyanis semerre nem volt világítás, se idoérzék, viszont sötét volt és flasheltünk pl hogy mozognak a bokrok meg ilyesmi(szél). No para végre elértünk sportuszoda mellé. Faszán kitaláltam, hogy menjünk el az uszi elott, aztán rájöttem, hogy mégse mert ott áll egy rendorautó. Ok menjünk tovább. következo állomás Mechwart tér. Na most akkor nemtom mennyit sétáltam, kb hat kilcsit? De rohadtul nem zavart, útközben még vettünk egy tonna kaját, majd hajnali ötig hintáztunk a téren. Illetve hintáztak a haverjaim ugyanis én nem tudtam lábra állni. Még 1 vicces jelenet: Westend, téts mozi(farkasok szövetsége). Kitaláltam hogy vszek egy kis csokit, rájöttem hogy van az a fjta mazsolás drazsé, amit már qrva rég nem ettem, és tök király lenne. Kiszedem a csokit megyek fizetni, és kicsit megzuhanok, ugyanis kiderült, hogy sikerült több mint fél kg csokit kiszednem kb 2000 ft értékben. Képébe röhögtem az eladónak és fizettem. És még 1 KOKO meccsrol: összegültünk 4en 2.5g greenishsel tekertünk egy négykezest. Elszívtuk.
Másfél óra múlva fölkeltem a földrol....
Kb 1g lehetett benne de annira kész voltam mint még soha. Mindenkinek ajánlom figyelmébe Rockers Hifit illetve Massive Attackot, iszonyat jó volt ezeket hallgatni. Eztán megettünk 5 pizzát és kb 2 kg csokit. megnézük a boxmeccset és elszívtuk a maradék zöldet. A meccs nagyon komoly volt. Kb ennyi. By the way nem tudtok vmi jó nyugis helyet ahol lehet dekkolni ,ha kész van az ember?

Cannapeace Netuddki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr80214909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása