Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Hollandia és a szúnyogok...

2007.11.01. 03:42 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Az én sztorim már jó régen volt, ugy 94 környékén. Elhatároztuk, hogy kimegyünk hollandiába stoppal, mert hogy milyen fain a foglalt ház pörgés, meg punkok vagyunk, meg egyébként is jó hely az. El is indultunk hát, az út viszontagságairól inkább nem írok, mert az nem betépve volt. Viszont itt el kell mondjam, hogy az egész út alatt, ami kb 54 óra volt, egy percet sem aludtam, no szivás, csak egy-két sör.
Szóval megérkeztünk Amsterdamba, úgy volt, hogy egy másik városban van a foglalt ház. A srác akivel mentem már idosebb volt, olyan 24 éves, én voltam akkor 16, és tudni kell, hogy addig csak magyar fumakat szívtam, jóféle hollandot nem. Megkérdezi a srác, hogy szívunk -e, mire én mondom neki, ha már itt vagyunk hollandiában, persze. Be is mentünk egy kellemes kis coffe shop -ba, leültünk, majd elénk rakták az árlapot.
Hm.. hmm... sok ismeretlen név, majd a srác rábök az egyikre, hogy a Super Skunk az jó lesz, arról már hallott. Kifizetjük, és amolyan magyar módra beleraktuk jó az egy harmadát, majd elkezdtünk pöfékelni. Namost 54-55 óra nem alvás után.. hát, a következok történtek innentol. A bárban ahol ültünk talponállós székek voltak. Azt vettem észre magamon, hogy kezdek lecsúszni a székrol, aminek a vége az lett, hogy hatalmasat estem oldalra, majd minden eromet összeszedve négykézláb elindultam a wc -re, hogy megyek rókázni. Kiértem a helységbe, majd rájöttem, hogy inkább kábelt fektetek. Szóval ott ülök a wc -n, a testhomérsékletem -1000 -tol +1000 -ig fel le, s nem tudom eldönteni, hogy most hánnyak -é vagy inkább az ülo foglalatosságomat végezzem. Szerintem kb egy 20 percet ülhettem ott, majd kimentem, hogy menjünk innen. Késobb óvatosabban pöfékeltem, megtanultam mennyi az elég, s jól is voltam, csakhogy a foglalt házas cimbik nem voltak otthon, úgyhogy vissza Amsterdam, keressünk hostelt. Na hát ott nem találtunk helyet, de találkoztunk véletlen pár egészen más magyar isemroseinkkel...
Történt ott még minden, a lényeg az, hogy a végén a fopályaudvartól úgy 100 méterre volt 4 pad, oda feküdtünk le aludni, kb hajnali kettokor, itt már b 64 órája nem aludtam, be is voltam tépve, jó lesz az alvás gondoltam. El is aludtam, majd egyszercsak arra ébredek, hogy valami iszonyatosan szúrja a nyakam, azt hittem egy szúnyog. Majd amikor kinyitottam a szemem, látom, hogy egy feka csávo bámul rám, kést szorít a nyakamhoz, és azt kérdezgeti "where is your money???", miközben egy másik lefogja a hálózsákom, s a másik kezével a ruháimban keresi a pénzem. Ebben az állapotomban csak ennyit tudtam hozzá tenni: "I don't know :)" majd mikor egyre idegesebbek lettek, kinyögtem nekik, hogy a nadrágomban. Elvették, majd felkönyököltem, hogy végignézzem, a következo srácot hogyan rabolják ki. Addígra már a másik két mögöttem fekvo gyerek is könyökölt :) A negyedik gyerek elkergette oket, elkezdett ordibálni meg minden. Majd visszaaludtam, s kb két óra múlva arra keltem, hogy szakad az eso. Na mondom, hollandia rulz... Két nap múlva hazajöttem.

Lord

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr51214901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása