Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Rotty

2007.11.01. 04:05 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Most pihentetem a kis szervezetemet, a szombati nap után....Istenem..senkinek nem kívánom azt, hogy átélje, de még az ellenségeimnek se... Egész átlagosan indult a nap....de semmi komolyat nem terveztem....max annyit, hogy sörnapokra elmegyek haverral.....este meeting...és elotte benéztünk egy szórakozóhelyre, mert felhívott egy srác, hogy talkozni akar velem...mondom ok..legyen...nincs messze..útbaejtettük.... A srác mondja, hogy van nála fincsi külföldi móka...hát...nem nagyon kellett rámeroltetnie a dolgot...de az az ember egy állat..vazze felet belerakott egy cigibe, amire 3!en voltunk....nabazz mondom.....már az illatából ítélve sem volt rossz..na robbantottunk egy akkora atomot, hogy rotty.....
bementünk a szórakozóhelyre -amit haverom csak pajtának nevezett- , mert hogy inni kell..vettem egy sört...(majd az mellett ültem is vagy 5órát :) ... a tolem úgy 40cmre lévo sört még láttam is, de a haver aki már egy méterre volt...hát nemnagyon....mind1..vártuk a Kokó meccset, és rájöttünk, hogy mi már innen sörnapokra nem, max haza megyünk....a "várva várt" (Kokó mecs) elott valaki elém állt...én úgy megijedtem, mint az állat....aszem még nyögtem is egyet..mondja menjek ki az épület elé..beszélni akar velem....hát izéé..kimentem....egy bazinagy emberrel állt ott.....(részletekbe nem szeretnék belemenni, a lényeg volt eccer anno egy buli, ahova az ember hozta a hangcuccot...a buli nem jött be... de mint kiderült nem lett O rendesen kifizetve....hát most a jogos jussát követelte...de a poén az , hogy rossz embertol ...) magyarázkodni nemnagyon...egyáltalán nem tudtam...annyira levoltam "döbbenve..meg egyéb behatások".... csak remegtek a lábaim... és izzadtam, de rettenetesen.....álltam , és szólni nem tudtam...foleg miután közölte, hogy már nem érdekli, hogy ki-kicsoda , meg hogyan, de O legyen kifizetve....hát ja...a "kisebbik" ember, aki kihívott meg akart ütni...azaz el is talált, mert annyira be voltam lassulva, hogy csak minimálisan tudtam elránta a fejem....igaz annyi elég is volt hozzá, hogy csak épphogy eltaláljon..szal...egyet hátrébb léptem..mikor megint ütni akart .... csaknem hagyom magam alapon felakartam emelni a kezem...mikor nagyember közbelépett.....hát....kis közjáték volt.....mikor vissza bementem a "pajtába" ...csak bambultam ki a fejembol, mint egy zombi....és gondoltam akármi is lesz Kokóval...én megyek haza.... akivel indultam sörfeszkóra, már hazament....akivel kint kémiáztunk srác még ott volt...O is indulni akart, "bevásárolni"..mondtam Neki, hogy egy darabig veletartok..mert én egyedül ezekután sehova....meséltem Neki a szitut..mire mondja, hogy tud orvoságot..amitol megnyugszom...hát a másik felet is betekerte...mondanom se kell, már csak ketten voltunk....jó....irány haza...az elején még nem is volt gáz..de amikor igazán elkezdett nyomni a dolog...na akkor éltem át dúrva dolgokat....az érzés..hát...mintha 2 énem lenne...a jó, és a rossz..kajak tudatszakadásom lett...a bal láb megmakacsolta magát..alig bírtam menni, de tudtam, hogy haza kell érnem, mert ha én valahova leülök...reggelig onnan felnem tudok kelni....nagyonsok baromság járt akkor a fejemben...és rájöttem..hát túlszívtam magam.....és rettenetesen beparáztam...remegtem néha..azaz beremegtem, tehát nem olyan epilepsziás roham szeru remegés, hanem a kezeim össze vissza jártak...a bal lábamat akkor már szinte húztam magam után.....hát a lényeg gáz egy este volt...hazafelé 2para között eldobtam a kék-rizlámat...pedig nagyon szeretem azt a papírt... lényeg..hazaértem....és kicsit átértékelodtek azóta bennem a dolgok.....hát igen....van úgy az ember életében, hogy álljt kell parancsolni... Separa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr26214911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása