Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Komoly buli

2008.01.28. 19:02 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

van egy átlagos tépett történetem de gondoltam jó ha megosztom veletek.
Tehát a sztori úgy kezdodött hogy hallottam hogy az egyik haveroméknál volt nemrég egy kisebb bulej. hallottam róla ezt azt, szóval úgy döntöttem hoyg a legközelebbire elmegyek. meg is lett szervezve a dolog, s értesültem róla hogy a nedvek mellett lesz kis móka no mondom ott a helyem mer mér ne. egyébként nem vagyok egy nagy dzsonesz gyerek de néha azért rápippantok.
szóvel el is mentem a buliba, egy elég rendes kis lakásba (170 nm2) a rózsadombon. vittem sört mer ugye én azon élek azt jó. odaértem, haverok, buli, meg minden. egyszer csak betoppan a haver hogy: ki szív? na nem voltam rest, beszótam hoyg jessz madam ájm hír.
el is kezdtük azon nyomban, s már az elso cucc után elkezdtünk mosolyogni satöbbi. jött ám a második. kicsit más volt a hatás mer iszonyatosan lenyugodtunk és mindenki beült a mjúzik center elé tévézni. fél óra múlva jött a következo rotty, hát hogy hogynem elég pörgosre sikerült, s mindahányan beugrottunk a másik szobába, ahol más zene szólt. pörögtünk mint az állat, de megszomjaztam. kimentem a konyhába, na ott megen volt egy rotty:))
fogtam az utolsó söröm, s felbontottam. de akkor már nem tuttam hogy az nekem kell ezér otthagytam. visszamentem denszelni, de 5 perc múlva megen szomjas lettem (igazából MÉG mindig az voltam) na visza konyha, amint kiértem mondom én éhes vagyok hélo. fogtam magam egy eknyér leszel, megvajaz, azt gyí. mondom
ejj de édes ez a vaj, de mind1. aztán eccer csak ráharaptam valami szarra, ami kibasz édes volt, s kiderült hogy egy pcös haver beleszórta a vajba azt az édesítoszert. na basszameg kimegyek, havert jól megrugdosom, vissza konyha ott meg ment a rotty:) mondom beszállok már ha már ott vagyok:) meg is tettem, alig bírtam visszamenni a szobába, de a sör tmár vittem. megen densz, izmos flessek, iszom asört. de feltunik ám valami, hogy nem söríze van a sörnek. iszom iszom, egyre édesebb. mondom bazeg hülye vagyok nagy
a fless, nem édes az hanem sör. iszom tovább és próbálom magamra eroltetni azt az érzést hogy fimnom sört iszok, amikor beszól az egyik haver hogy "te az utolsó sört iszod?" mondom ja. "bazzeg abba az a köcsög vagy 10 édesítoszert belerakott!!!" na nekem se kellett több, elindultam megkeresni a jómadarat. na itt valami kiesett, s csak azon vettem észre magam hogy a földön fekszik a haverom és röhög, én meg rugdosom tiszta erobol(sztem). na leállítottak, kaptam egy dugisört azt lefektettek mer hogy én má túlpörögtem:) 2 óra alvás után mentem a suliba, és a villamson véggröhögtem az utat baz:)na csak ennyit akartam, az elírásokért bocs.
csákány,

[NoLF]


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr68315158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása