Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Az új Michael Jordan :)

2008.02.02. 23:29 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Szoval igen.Büszke vagyok rátok,amiért ki mertek állni a zöld mellett.Ezért a tettekért elismerést érdemeltek mindannyian az atya, a fiú, és a szentlélek nevében,............és most fujjátok ki a levegot.Szo-Szo,itten vagyok megint örülök neki és bejön a mutko beszéltem kedvelt weboldal szerkesztonkkel és a sport + zöld volt atéma.Errol eszembe jut egy másik történet.
BéééééééééééééééééééééBééééééééééééééééé:Budapesti Bajnokság (itt éppen kosárlabdárol van szo)Meccs elott 1 orával találkoztam az eggyik csapattársammal azzal az egyénnel akivel 2 pöffentem.A pályátolnem messze volt egy kibaszottul jo hely peffenni igy elsétáltunk odáig
kényElembe helyeztük magunkat és nekiindultunk a rögös utnak.Arra még emlékszem,hogy akkor mutattam meg a srácnak az eggyik kazimat amin egy eszméletlenül kemény Happy Rave szám totálisan törbe csalta a srácot és hihetettlenül készen lett(hozzá kell trennem hogy a srác absolute nem ilyen zenéket hallgat én meg mindenevo vagyok de ez annyira bejött nekemés amint láttam neki is)szoval a fülhalgatot a földre ledobta és kb olyanokat szolt hogy
Na bazd meg ,Huha,Bazd meg, Ilyet még egyszer ne Jooooooo?
Én mondtam hogy ja .Elindultunk a maccsre én megprobáltam a kockás hegyen felszalaldni amit már nem tudom hogy hogy hivnak.Mindegy nem sikerül és egy kibaszott nagyot zuhantam hátrafelé,majd ráestem a táskámra,ami mákra tele volt mindenféle cuccal,igy nem lett komolyabb bajom.
Tyhuu a kurva életbe nagyon bejön most irni.Szo odaértünk(utközbe azért jött egy-két flash ugyhogy mire odaértünk már lazán kipakolhattamvolna vagy 10 ötegyformát ,meg 3 Royal Flashet.Öltözködés ezerrel be a pályára bemelegítés ,a legkomolyabb az volt hogy mi rendszeresen besszívva kosaraztunk már benn edzésen is ugyhogy ilyenkor meg má pláne!Én akkor tanultam meg illetve nem akkor hanem még igy felnöttem végig hogy le kell szarni mindent ami nem téged ill családikörtérinti.Magyarán istennek képzeltem magam asztem hogy én vagyok a valaki
mindenki meg a senki ha érted mire gondolok.Meccs elkezdodött,mivel én nem tartoztam az igazán tutko játékosok közé ezé álltalában a kispadotmelegítettem de király volt olykor onnan is végigflashhelni,na de most egy 20 perc után aszongya az edzo hogy öcsém melegiccsé én meg kackac jovan akko melegítek én mint állat ezerrel na csere indulok.(Mivel irányNYitó vagyok ezért nekem kell elvezetnem a társaságot mindenhelyzetbe)
Indulás 2 passz kosár ,vissza jönnek Isti labdaszerzés onnan Pé onnan gyüru,ujjabb labda jön felénk rádob leszedem indítok Isti kosár,(örömmel tapasztaltam hogy miota pályára léptem 6 ponttal
kurodtunk feljebb. Na innentol kezdve Battle and Fight kis karmolás,fogás,ütögetés(eggyik kedvenc modszereim közé tartozott a NUKITE nem tudom kinek mit jelent de ez egy ütésforma amit a lapockák közé adnak 2 ujjal )tegyök fel hogy leppattanot akar szerezni az ellenfél tegyük fel hogy kb 130 kg és ráadásul van vagy 2m nyüsssz,labda megszerez rohanás ezerrel a nagydarab állat elol (profi a Pémá indul jobboldalt elore akkor 3 és hupsz,Zsupsz
AZ 3.Vissza védekezni,na erre a haver(akivel peffentünk)nem ült egész meccs alatt és má eléggé szét volt baszodva megprobált egy egyszeru ziccert dobni miszerint bebujik a 2 csávo között és kész igen ám de a srác aki mellesleg szintén 2m egy kicsit elszámoltam magát és a két srácon kivül még egy 3 is nekiment,irány a padló huuuuujjjjjjjuuuuuujjjjj,ember jol vagy?ja aszgya(Láttam 3 piros kondenzcsíkot azt annyi.Ja ja az lehet mondaom felsegítettem lecserlte az edzo de az állatja nem ment le és bizonygatta hogy jol van meg minden edzo mondja jo na onnantol kezdve ugy játszott hogy az elég ritka (a srácokat amelyikek fellökték öt mindegyiket egymásután szépen sorba Blockkolta mint hulladék)Meccsnek vége lett nyertünk öltözo megvártuk míg mindenki elment majd tekertünk egyet éselpusztultunk haza.Na ennyi volt mára bejött a történet HABIB de aNoLFié se volt SEMMI se sehol se soha se semmise SZEVASZTOK:!!!!!!
Üdv:Kiddy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr33322684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása