Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Csodák palotája, és szűk metró

2008.04.13. 18:53 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Szakközépiskolás voltam (még vagyok is) és megszervezte az osztály,hogy elmegyünk a csodák palotájába. Az egyik haver mondta,hogy o hoz okosságot (méghozzá ORANGE- o) mert o akkor egy másik arctól szerezte és hoz nekünk kostolót. 3-an voltunk egy 1es-re. A Hosök Terénél volt a találkozó az osztállyal. Úgy volt megbeszélve,hogy o odajön reggel 8órára (mert akkor volt tali). Eljött a nap, 2haverral találkoztam már útközben már megbeszéltük elore,hogy 2cigit tekerünk és egyszerre elindítjuk (persze hagytunk még egy lájosat pipába is:). Elmentünk a térre de a srác sehol!!!!!! Várunk,de sehol semmi jókedv!!!! Ránkjött a para (a pangás miatt). Felhívjuk,mondja: nem tud most eljönni de majd odajön a csodák palotája elé! Na jó -
mondjuk- ha más nincs... Elmentün a palota elé keressük az arcot de,sehol!!!!!!! Itt aztán már tényleg
paráztunk!!!!!!!! Még volt fél óránk nyitás elott a két haverral bementünk addig egy pubba. Eliszogattunk meg
minden!! Aztán felhív a gyerek,hogy 5 perc és itt van!!! Ekkor megszólalt a tüdom: IGEN!!!!!! Megvártuk,megjött! Megérte mert nagyon korrekt egyest hozott!!! Tekertünk 2cigit elindítottun egyszerre elszívtuk. Utánna még a pipába tettünk egy Mount Everestet :)))) és elpippantottuk!!!! Hatogatott rendesen!!!!
Bementünk a palotába,végig flasheltük az egészet! Volt bennt egy körhintaféleség amiben le kellet ülni forgatták és egy labdát kellet eljutatni a velünk szemben ülonek (hez). Valami centripetális baromságot kellett volna vizsgálni benne! Szana-szét röhötük az egészet!!! Utánna elmentünk a plázába metróval!(Iszonyatosan ki voltam száradva!!!!) Nagyon rosszul lettem amíg odaértünk a plázához! El is hánytam megam a pláza elott!!!!! Mint késobb kiderült (kitapasztaltam) hagyha nagyon vigyorgós vagyok akkor a metróba (csak ott) elojön a
klausztrofóbiám!!! (egyébként nem) Lehet,hogy a bezártságérzetto vagy a nagy nyüzsitol,nemtudom!!! De azóta is ha "vidám" vagyok és metrózok rosszul leszek és elkap a hányinger!! Ennek az esetnek nincs tanulsága de úgy éreztem,hogy meg kell osztanom veletek!!
Szólj hozzá!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr9423979

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sigue leyendo 2017.10.31. 21:35:24

Poems for daughter off to college - giimibt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása