Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Erdélyi történet

2008.08.07. 19:52 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Udv neked! Egesz jo az oldal. Kb egy honapja latogatlak es orulok, hogy kaptam egy nekem valo oldalt magyarul is. Volt egy novenyem is a neveldeben, de szerintem az eddig meghalt, mert nem mindig jott be az oldal es nem sikerult rendszeresen gondoznom, na de nem baj. Eloben jobban szeretem a dolgokat:) No de azert vagyok itt, hogy elmeseljek egy tortenetet. En egy erdelyi srac vagyok es egy kisvarosban elek. Talan eppen ezert eleg nehez beszerezni valami jo cuccot, igy elszivjuk a szart is.:) A szart lehet erteni majdnem szoszorosan is:) A tavaly osszel volt egy szuret es mivel mindent nem tarthattak az illetok a hazban hat kint hagytak az erdoben bokrok alatt. Szepen megfeletdkeztek rola es telen eszukbe jutott. Mikor megtalaltak, mar elvolt azva ezerszer, kiszaradt ezerszer raesett a ho es termeszetesen megfagyott:) Ja igen egy nylon zacskoban volt az egesz, de az nem sokat vedett. Szerintem ti mar huzzatok az orrotokat, meg a hasatok felfordul, nem is beszelve a tudotokrol, de mi is igy voltunk ezzel. Proba szerencse mondtuk es kiprobaltuk. Azt meg hadd mondjam el, hogy a szarnak ammonia, penesz, pisi es egyebb gusztustalan dolgok osszekeveresevel nyert szaga volt. FUJ! Egy adagot kiolvasztottunk, meg kiszaritottunk az ejjeli lampaval. Egy ora mulva megvolt a szaritas, osszevagni nem nagyon kellett mert majdnem por volt az egesz. Tettunk hozza egy kis dohanyt es csinaltunk egy szep nagy raketat. Valoban szep nagy volt. Nagyon undorodtunk az egesztol, de hat mar nagyon hianyzott az a csodalatos erzes amit a ganja tud nyujtani, igy egy bator vallakozo ragyujtott es aztan ment szepen korbe az egesz. Szar szaga volt nagyon de szivtuk. Kozben nezegettuk egymast, hogy mi a palya, aztan mikor a raketa kozpere ertunk, mar nagyon elszallt a fejunk. Egyaltalan nem hittuk el, de szarra teptuk magunkat. Ket raketat csinaltunk meg a szarbol es csunyan szetcsusztunk. Hat kezdesnek ezt a rovid tortenetet szantam, aztan most folytatom. Na de senki se higgye azt, hogy itt Erdelyben csak ilyen szarok vannak. Jutottunk mi hozza nagyon sokszor finom holland csemegekhez is.:)) Kicsit dragan, meg at is basztak, de azert jol esett a testnek. Kb 3 eve volt egy eset amikor atmentunk egy 120 km-re levo varosba, hogy szerezzunk valamit. Kaptunk is egy jangara valot,ami ket embernek lehetett eleg. Akkor meg nem vittuk tulzasba. Szoval nalunk voltunk negyen es pialgattunk valamit aztan jott az otlet, hogy menjunk discoba. Ket havert elore engedtuk es azzal az indokkal, hogy hanyigerem van,maradtam egy haverral. Vele gyorsan elszivtuk a spanglit es futottunk a tobbiek utan. Sokat nem ereztunk meg, de mar mosolyogtunk. Az egyik a sracok kozul tapasztaltabb volt es eszrevette, de mi mondtuk, hogy dehogy csak a pia teszi ezt a jokedvet. Akkor meg nem sejtettuk, hogy mi var rank. Beugrottunk a disco melletti billiard szalonba es ott dumalgattunk az ismerosokkel es nezegettuk az embereket, ahogy utogetnek. Beszelgettem egy haverem occsevel, hogy milyen zeneim vannak, meg milyenek vannak neki, meg hogy milyen kellene neki, stb. Eleg normalisan turtem a dumat, de aztan egyszer csak PUFF es utana 3 ora nulla kovetkezett. Az az erdekes, hogy a velem tepo haveremnek is ekkor ment at pihenosavra az agya. Ugy elkezdtem ott egyedul rohogni a sarokba, mint annak idejen a korus oran mikor a bariton hangu tanarnonk elkezdett enekelni szopranon. Szoval nagyon raparaztam a dolgokra. A srac akivel beszeltem kerdezte, hogymi tortent, de en csak rohogtem,mint egy orult. Egyszer nagy oszinten megkerdezte, hogy "mi a baj, ejsze valami marihonalja?". Hat en igyekeztem normalisan viselkedni, de ez mar sok volt es megduplaztam a gorcsot. Erre a mellettem levo csaj nagy gyanus szemekkel nezett ram es megkerdezte, hogy rajta rohogok? HOgy lehet ilyen hulyeseget kerdezni, nem ertem, de a csajnak nagyon gyanus volt a helyzet. Persze a dolog feltunt a masik ket havernak akik nem szivtak es miutan a tepett haver is nagyon rohogott, mar biztos volt szamukra, hogy fu van bennunk. Kicsi lebaszast kaptunk, de valahogy akkor nem erdekelt. Nehezen de megszabadultunk a billiard szalonbol es irany a disco, csakhogy az nem ment olyan konnyen. Eloszor egymast tamogatva 10 percet rohogtunk aztan amikor rankjott nehany perc szunet, gyorsan bementunk a discoba ahol eppen az UFO koncertezett. A nagy tomegben es a fu hatasara, na meg a lanyok lattan eskuszom majdnem elelveztem, de szerencsere, vagy eppen sajnos a koncert mar a vegehez kozeledett mikor megerkeztunk. Nna megszomjaztunk es elindultunk a disco felett levo pizzazoba. Ott talakoztam egy jo barattal akivel egesz normalis beszelgetest inditottam. Megkerdeztem hogy mikor nyilik az uj pizzazo es egyebb kerdesek. Kerdeztem azt is, hogy milyen belulrol, erre o mondta, hogy nagyon szep, kek meg sarga. Ennel a pontnal ismet elzoldult az agyam es rankjott a rohogogorcs, a szegeny srac meg nezte, hogy mit rohogunk. Na gyorsan tuntunk onnan es leultunk egy asztalhoz ahol rohogtunk tovabb. Mikor kijott a pincer, hogymit kerunk, egyszeruen nemtudtam megszolalni a rohogestol. A rendelesem kb 5 percig tartott, de sikerult valamit osszehoznom. Nagyon para volt a dolog, foleg azert is, mert mint kesobb kiderult egy holland nyertes cucc hatasat egy tobb 100 emberrel telitett helyen elveztuk. De qrva jo volt. Kb 2 oran keresztul rohogtunk mindent amit csak lehetett, aztan lenyugodtunk. Megpihentunk es jott a kerdes a szomszed asztalnal ulo lanyoktol: "Fiuk nincs egy cigitek?" Hat jokor jott ez a kerdes es meg rohogtunk kb fel orat. Fajo hassal erkeztem haza, aztan meg voltam Jezus is elalvas elott, de eletem egyik legjobb tepese volt az a nap. Hat most ennyit meg meselhetnek rengeteg szep elmenyt, de mar igy is hosszu voltam. Lassan vege a melonak es megyek haza, mert otthon var valami a fiokban es mar ket napja nem teptem. HIANYOM VVAAAAAAAAAN! Na high! Legalize it! UI: En is azt mondom amit egy oreg rasta. A raketat gyujtsd be es szalljunk magasra. (Ladanybene 27 - Kell hogy szallj) Ja bocs az ekezetek miatt.:) Juj eszembe jutott egy qrva jo sztori. Ez akkor tortent amikor Romania legjobb rap csapata a BUG MAFIA(minden albumukon minimum egy dal ami a csak a furol szol) a varosunkban koncertezett. Hat az kemeny volt, de majd maskor. Meg juttassatok eszembe.:) Ja a nevem legyen Manitobua Poison

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr52605037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása