Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Szőke lány :)

2008.04.13. 18:50 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

A tépett történeteid közé azért most küldök egy gyöngyszemet, amely velem történt meg.
Hajdan még kb. 10 éve próbáltam eloször a füvet, amely egy holland turistaútról hozott ehte eredeti cucc volt. Utána egyéb okok miatt nem volt olyan társaság akikkel nyomtuk volna éveken keresztül. Az elso találkozás ráadásaként elotte két éve már nem is dohányoztam, így a hatás olyan volt, mint akit kilonek és meg sem tud állni. Nagyon feldobott és elvitt.
Évekkel késobb egy másik társasággal újra egymásra találtunk (mármint ok én és a zöld gyönyöruség), így egy disco elott öten beültünk egy autóba, ahol egy helyes kis trombitára rágyújtottunk. Felsejlett elottem az elso élmény, amely mind minosége, mind az elsosége miatt egy életre felejthetetlen maradt, és vártam a jótékony hatást. Ám a hatás nem akart jönni...... eloször lement egy kör, néztünk nagyokat, az autó ablakai felhúzva, a füst nott, (síri csend és hullaszag) majd jött a spangli másodszor, ahogy kell szív sürít..... majd kipufog és a hatás még mindig semmi. Én a "tapasztalt" (nem véletlen van idézojelbe) levágtam a nagy dumát, hogy mi ez fiúk, ez fu, ez nagy nulla. Na a többiek ekkor röhögtek eloször. Jött a harmadik kör, a szív.... a többit tudjátok és a hatás is! Elotte a haverok ebbol már szívtak és tudták mi lesz belole, rám meg meglepetésként jött, egy olyan szintu flash, hogy a talpamtól a fejem búbjáig minden szoröm égnek állt és csak annyit tudtam kinyörni, hogy csikágó. Hogy miért pont ezt mondtam máig nem tudom, de annyira jól jött ki, hogy az egész társaság elkezdett fetrengeni a röhögéstol. Az autó ablakai addigra már természetesen teljesen bepárásodtak, úgyhogy akik a disco elott lodörögtek azok annyit láttak, hogy egy tele autó érdekes szagot áraszt és öt betépett faszi visít benne a röhögéstol. Igen ám, de az egyik ilyen lodörgo éppen a barátnom volt, aki szoke noként természetesen nem vágta le, hogy itt mi történik. Odajött a kocsihoz és elkezdett dörömbölni az ablakon! Mivel egy sohasem elég már éppen rágyújtottunk a másik spanglira, így tiszta para volt, amikor hozzám ért a trombita és erre elkezdenek dörömbölni az ablakon, ami mell
foltot magamnak a párán, kinéztem, megláttam. Lehúztam az ablakot és megkérdeztem mit akar. Mire közölte, hogy kb. fél órája eltuntem, és hogy o unatkozik, és hogy mikor megyek táncolni és hogy különben is mit csinálok itt....... stb.stb.
Na nekem több sem kellett azonnal elküldtem, mondtam neki, hogy ne zavarja köreinket, menjen fogjon magának egy palit, mert én most füvezek a barátaimmal.. ablak felhúz. Egész végig síri csend volt, a spangli is megállt, még a füst is megállt a levegoben, de abban a pillanatban ahogy elment a csaj észbontó, mindent elsöpro röhögésben tört ki a társaság.
Mint kiderült (én nem vettem észre) az ablakot kb. 1 milliméterre húztam le és azon keresztül, az arcomat valami eszméletlen pózba fordítva, a réshez szorítva veszekedtem a barátnommel.

Azóta egy kicsit tapasztaltabban, most már rutinos vén rókaként hódolok kedvencemnek. Mindenkinek igaza van, aki ebben egyetért velem.

Üdv:
Buktya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr76423975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása