Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Buli a tanyán

2008.07.09. 01:14 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Ez a történet éppen tegnap esett meg velem. Végre itt a nyár, haverokkal gondoltunk egyet, és felruccantunk tanyára bulizni egyet. Több mint huszan voltunk, fergeteges buli volt, a legtöbben csúnyán lerészegedtek és összevissza hányták a terepet, de miiii...heten...neeeem nekünk más móka járt, nem volt kedvünk hányni ;). Ott lapult a táskámban kb. 3/4g zöldike, amire azt mondta a srác, akitol vettem, hogy a negyedrésze pollen...nem az volt, hanem zöldhaska :). Megittam pár deci bort, aztán jött a haver és tekert. 3/4g...heten voltunk rá...vajon elég lesz-e? Meglátjuk...eldurrantjuk, nekem azonnal jön a hatás.
Elkezdem a musorozást: Mondom a havernak, hogy képzelje el, hogy egy mozifilmet néz, és mindenki rajtunk kívül ennek a filmnek a szereploje. O e hátsó sorban ül, mellette pattogatott kukoricát esznek, és mindenki nézi a filmet. Én már nagyon rá voltam kattanva erre, a srác is kezdte vágni :). Ezt sokáig nyomattam, már-már olyanná vált az érzékelésünk, mintha egy videoklipben mászkáltunk volna.
Ezután megkíséreltem bebizonyítani egy havernak, hogy o valójában egy diófa. Mivel a srác is be volt tépve, ezért majdnem sikerült is :))). Elkezdtünk eszperentéül beszélni (csak "e" magánhangzós szavakat mondtunk), ez röhögogörcsbe fulladt...:)
Összevissza ment a musor, szaggattunk rendesen, erre hülye parázós történeteket kezdtem el mesélni, amik olyan szarok voltak, hogy röhögés lett a vége :))).Iszonyat érdekes volt úgy mászkálni a tanyán, hogy
mindenfelé részeg emberek, és szó szerint MINDENKI hullarészeg volt! Vittünk fincsi Bob Marleyt, hogy az majd picit rásegít a tépett hangulatra, de sajna a kazilejátszó nem muködött a hifin, úgyhogy ócska diszkózene ment. A hatás három és fél órán át tartott, nagyon durva volt.
A végén jött egy hosszú, nyugis, relaxációs szakasz, csak feküdtem a földön és az eget bámultam, eléggé
bezsibbadtam :). Fokozatosan kiléptem a való világba, bár még éreztem, hogy visszakapaszkodnék...nagyon jó volt.Elég sok kiesett a fejembol, arra még emlékszem, hogy egy csajnak elkezdtem magyarázni a cannabisgyanta begyujtésének technikájáról...elég unalmas téma volt, de a csaj részegen
el tudta viselni úgy látszik :).

Szürkefarkas

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr33558828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása