Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

- Szioka ,szia mit csináltok? - Szívunk!

2008.07.03. 14:45 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Szerbusztok gyermekeim,pláne te bigcsi mert az oké,hogy nekem nem írsz de hogy a kedves olvasok mit gondolhatnak rolad az már egy kész krízishelyzet lehet ha jol belegondulunk.Na mindegy itten vagyok aszt
gondoltam ugy sincsen más dolgom(mivel a munkahelyemen vagyok)írok egy szép hosszú történetet,ezt sajnos helyhilyány miatt csak a könyvemben lessz majd olvashato(aminek a cimét még kurvára nem tudom),ami majd meg fog jelenni,na nem mint egy látomás vagy egy vizíó amit egy egyszeru vonatozás tud leírni,hanem mint egy kép ami a helyes utra terel minkent.
Az ugy volt hogy a napom sima volt meg volt a kello mennyíségü pénz(Booooooooven),és ezért vételeztem is vagy 3.Na peff-peff azt mivan kb:1,2_es cigi:Mi Va?ANYÁD mekkora egy droid vagy geci!!!!!!!Aztán
beszélgetés meg röhögés+röhögés+visítozás+Húúúú de kész vagyok bazeg.Kiszáltunk a haver kocsijábol és megpróbáltam elindulni illetve kiszálni a kocsiból de nem nagyon akart sikerülni ugyhogy visszazártam
az ajtót.A további problémák elkerülése végett ugydöntöttem h maradok,de ha már itt vagyok(megint vagy még mindíg)csináljunk 1 cigarettet.Az egyik haver mohón bevállalta h majd ö + h ilyen lessz+ANYÁD mit csinálszte szerencsétlen?Igenám,mert elkezdte csinálni és kb a maradék 2 úgy melléöntötte ahogy elo van írva,mivel autoba ültünk és eléggé körülményes ottan keresgélni(inkább kurvárakibaszottulnehéz),mindenki
pánikba hol van? mit csinál?miért történt ilyen?holvagyok?AKURVAÉLETBE-szoltam hagyd ott a gecibe az egészet inkább rendelek még 1VAGY2.HIHETLEN meglepetésre a csóka ott volt a közelben kb 6,8 perc alatt ért oda.Beszállt a kocsiba.Utasításba lett adva mindenkinek h ne mozogjanak és ha lehet még levegot se vegyenek amíg nincs kész,mivel már mindenki kész volt ezért erre a mondatra a következo reakciokat kaptam :HEhe ,Kuss,Hülye vagy?.
Elkészült,elindult,jo volt ill lett volna ha az az idíóta kutyásor nem jött volna arrafele.Hüha jön ,oltsd be ,oltsd be.Hülye vagy hol oltom már be vagy elfogy vagy kihajítom.Na erre a mondatra senki nem számított uh továbbment,a kutyásor + egyre csak közeledett,megáll ránéz a haverra(ismeri + már minket is látott de azé 1 kis para vótmindenkibe),ablak leteker.
- Szioka ,szia mit csináltok? Erre a másik srác
- Szívunk! (na kész gondoltam innen csak a jóisten vagy a másik srác rendorpapája húz ki minket)a szivar egyszeruen csak annyit mondott h
- AKKOR ADJATOK MÁ 1 SLUKKOT.
Na most ilyenkor mi van ha elveszi szív és elmegy akkor nincs para mivel akkor már o is bunrészes,ettol a ténytol felbuzdulva átpasszoltam a skacnak szippantott egy mélyet kifujta azt elment.Kb 10 perc mulva jött megint arrafelé és szolt:Hááááát gyerekek szítam én má jobbat is (KAJAK BELEPODÉS )erre én:Akkor gyere és szálj be a kocsiba(mivel addigra már csak 3 voltunk)Az ember röhögött egyet,majd
elindult,de visszaszolt h csináljátok meg addigra errefele fogok jönni.Na röhögés (HÚÚÚ DE KOMOLY A KURVAÉLETBE)+csináltam a cigit az ember sehol wait 10 sec but nothing.I don't understand,ohhhhhh that is sucks,so com szíjuk OK!!!Ugy a 3dick cigaretta után jött és azt mondta h kékek vannak a közelben uh pusztuljunk innen arrébb mer rábaszunk,mondtuk kösz,ERRE BESZÁLT A KOCSIBA és elküldtük a
cigit,Kemény volt!!!Az 1 srác már csak ült ott és amikor o jött volna valami nyöszörgés jött csak ki a fejébol h nem kér(EZ HÜLYE)gondoltuk de hát nem eroszak a disznóól kimaradt.A végén már csak 2 nyomattuk a
csókával de én is meglepodtem az emberen rendesen.A csoka elindult idióta vigyorral a fején (na egyébként se egy szép látvány)a bódéja felé.Én + haza,jo kis este volt. Ez a komoly ebben a dologban h álltalába mindíg történik valakivel v valakikkel valami ami jo v para v flash v egyszeruen ilyen na csoccsantok mindenkit.SZEVASZTOK.
UI:A haver másnap mondta h összszedte a kocsibol amit fel tudott szedni(mivel már szerintem szarrátapostuk nem foglalkoztam vele:EGÉSZSÉGÉRE)és elküdte.
Pusz:Kiddy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr89550528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása