Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Csetbuli és fornetti

2008.07.08. 20:09 | Bicskas |

na szal amikor eloször kipróbáltuk (házibuli), novérem által beszerzett fasza holland cuccos!!(14 voltam akkor és mostis annyi vagyok)
már régóta hallottuk hogy ígykirály-úgykirály gondoltuk megprobe-nem veszíthetünk semmit neki is álltunk néztük ahogy a régi arcok tekernek(egyszer nekünk is megkell tanulni) azt utána eltoltuk ketten haverral. Mivel elso szívás volt nem ütött be annyira, foleg az eleén vártam a csodát de nemjött.Mondom az ottani arcoknak hé nem érzek semmit nem érzek semmit ezt elmondtam 20 szor aztán amikor még1szer elmondtam volna hé nem érzek HAHAHAHAHAAHAHAHHA és akkor vagy 3 percig röhögtem a spanommal-nem tudtam abbahagyni kibaszott jó volt. Egész este toltunk meg röhögtünk
na és a 2. on történt velem 1 furcsa dolog...volt még kb 3/4 g zöldike a tatyómban, délután csetttali volt gondoltam nem bajlódok vele itthon betekerem.Ugye mivel még kiba amator vagyok elég szarul sikerült de aztán novérkém besegített.ja igen még annyit hogy úgy gondoltam eroset csinálok ezér egyikbe beleraktam kb 1 negyedet a másikba meg 1 felet.minden fasza 2 re bennvagyok a városba spanommal(aki az 1.nél is ott volt)elmentünk barmolni megnéztük a vb meccset a tali 6 tól van akkor volt 3 óra..
irány a park(az összes helyi arc itt szokott tolni) letelepszünk erre bejelenik 1 régi ismi 1 jóarc gyerek hogy toljuk má 3 an.Lerendeztük aztán elokaptam a lájtosabbat(amiben 1 negyed volt) azt eltoltuk 3 an.Kurvajó feeling meg minden.(még annyit hogy kiakartam mondani hogy pszchiológus de sose sikerült mer beleröhögtem) bemegyünk csettalira pofázok mint állat aztán 8 fele visszamentünk a leninre eltoltuk (mosmá 2 en) az erosebbet. Ott ült a novérem mega barátja is. mellettük elnyomtuk aztán indultunk vissza énmeg hirtelen elkezdtem ugrálni összevissza fogtam azt ilyen kommandós ugrással beleszaltóztam a bokorba meg ienek.Aki ott volt mindeki csak röhögött énmeg ugráltam tovább.Na ezt abbahagyván visszamentünk csettalira ahonnan elindultunk1 buliba.
Odaértünk még gyér volt nem volt ott senki ezér leültünk 1 padra(ekkor 4 en voltuk) énmeg hirtelen azt hittem hogy mien meleg van és elkezdtem izzadni:DDD
izzadok izzadok közben meg valahol fenn lebegek...aztán ráeszméltem hogy kurvára izzadok és akkor már folyt az arcomról a víz. a spanom meg csak röhögött.fogtam azt kidobtam a torkomon a fél kiló barckos fornettit amit du tán ettem. aztán leültem 1 padra, és 2 órát ott ücsörögtem.
közben néha kinyitottam a szemem- akkor olyan volt az egész mintha tolnának elore.
kibaszott jó volt.jameg még amíg elmélkedtem izzadtam és eszembe jutott hogy kifogok száradni(mer a szám is ugye izomból porzott) és beparáztam.Kibaszottul féltem hogy kiszáradok(no comment)
azt bementem a csap alá és ittam vagy 2 percig.Aztán meg már teljesen helyrejöttem és hazamentem mer kurva fáradt voltam.
na kb ennyi a story késobb megtudtam hogy vmi haskát is nyomtak bele a köcsögök hogy megerosítsék a függoségemet
(gondolom azé rókáztam me besokaltam) na csacsa mindeki vigyázzon magára meg ienek
ui:ja igen a fu mellékhatásairól azt hallotttam hogy lefonnyad a heréje az embernek meg ien csúnya dolgok
KIRÁLY
üdv: steX

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr20558822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flash 2008.07.10. 14:52:49

Először is bocs h nem adom meg az email cimemet, de ilyen oldalon nemszivesen adok ki ilyet. Már sorry, de ha te 14 évesen erre büszke vagy.. hát.. gondolkozz el picit.

Besokallsz, összehányod magad, ezen a mondaton meg külön megakadt a szemem: "na kb ennyi a story késobb megtudtam hogy vmi haskát is nyomtak bele a köcsögök hogy megerosítsék a függoségemet". Okos gyerek vagy, csak igy tovább..

Minden viccet félretéve gondolkozz már el egy picit, 14 éves kis "mitugrászként" itt irogatod hogy "fuuh olyan jó volt hogy besokalltam csetbulin".. Szerinted ez normális felfogás?
süti beállítások módosítása