Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Buli, csajok, rendor, jókedv

2008.07.04. 05:04 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Seva!! micsoda droid...áááá!!!! escase...micsodi hétvége!!!
Bazze, megvolt életem elso közúti ellenorzése! Rövid elozmények: csináljunk házibulit...a kellékek..ajzószerek beszerzése után irány ki haversráchoz, házibulizni... már kifelé megettünk egy szotyit...ami a taxiban már kezdett is dolgozni..szal a taxis haver csak vigyorgott rajtunk ...:::kiérkezés:::... befutés... csináltunk egy aranyos 3papíros bembát...gyújt....szív...2slukk...rotty... iiiii mivanitt?...ááá..de király ez a zene!!!
mikor jobban körülnéztem: hátkikvannak itt?...voltak olyan arcok akiket még nemláttam...hátezek hogykerültek ide?.... az egyikük a hifi elott tombolt..és pakolta a gépbe a rulzos techno mjúzikot...mondom oké..rendeben van a srác...meg a barátnoje..hátazkivoltöcsém!...szoke muff..nekiáll ott vetkozni..mert hogy mé van ilyen meleg?! ....nembaj...a látvány jó volt...ugye beszélgetési inger ezerrel...szeretetteljesség rulz!
...szotyira pezsgo...áááá a kúrva buborék ...dekészvagyokmivanitt? HÁTMOST MIVAN? SZERETLEK!!..ááá....királyság volt de nagyon...kell valamit rágni..milegyen?...az egyik csajszival menjünk a közeli kocsmába szívószálért!!!
L mentünk...a "pub"ban döngött a meet her at loveparade...hooo..micsodacsehóóó...ááááá mértáncolokén?
...a pultos gyerek vigyorog: mit adhatok? ááá..mondom csak szívószál kell...de vagy 20darab..mert éhesek vagyunk :DD......:::visszaérkezeés:::... közel lehetett félegy....najó.. van még 2szotyi.... összetörés....szívószál elvágfélbe...áááá ...:::megenrotty :))).... pörgés az ugye megvolt rendesen....mikor jön
oda hozzám ismeretlensrác..: neked van jogsid?
mondom van....na akkor gyerevelem. hmmm....hova?..benzinkútra pezsgoért... - abenzinkút közel 500méterre vol :)-najómennyünk. Az gépállat amivel menni kellett: egy kispolcki volt...hámondom ebbe nem férek be :)) ..de végülis befértem :D ...:::a benzinkúton:::... a srác mielott kijött volna oda ahol ment a
buli, 1szer már volt bent..akkor is pezsgoért...akkor sem találta a pénzét..most sem..micsoda sívítás!!! csajszi vigyorog - gyerevelünk buliba - nemjött :)..najó..be kocsiba..irány vissza..eltelt nemtöbb...30perc....mennünk kell megint pezsgoért...ááááá.....a csaj akkor már nem parázott a dolgokon....
meglátott minket, és már ütötte is a gépbe, hogy 2szer 1 üveg pezsgo.....az eszmecser ismét megvolt...10perc pénzkeresés...huhh..megvagyunkmennyünkvissza :) ...:::visszaérkezés:::... hagyjatokbékénkivagyokbazzzeeee....ááá..... a szoke lyukacsos arra még emléxem hogy beült az ölembe...óó..ez dejó...képkockák kiesése... ki kell menni az udvarra tisztulni....hatalmas zsibi a fejben, ez így nemgyerebe...de mindemellett, mégis jó volt :)... haver mondja: muszályvolt?..mondom persze, de micsoda?
:)...-hát azzal a csajjal aki...mondom mi..??...hát a szoke...mondom mivan vele....elkezdi: hát már közel mindenkire ráakadt....mondom..mivan?..áááá nefolytasd.....szegény..lehet nem ezt várta tolem..de mindig elküldtem ot oda, ahova biztos nem szeretett volna menni :))) nacsak úgy megemlítve mindenki szeretett
mindenkit....de a szokeség utánna foleg a házigazdánkat csippázta :) Ismét kezdtem volna elmerülni a zenében...és az eltorzulásban...droid...de mekkora...mikor ismeretélen srác: mennünk kell! elfogyott a pezsgo...akkor már csak röhögtem a dolgokon..hátjó..mennyünk :) ...:::ismét MOL kút:::....eltünt a kedves kispultoscsajunk..pedig rákészültünk nagyon, hogy majd osztjuk neki az észt, de erosen...helyette, egy közel másfél mázsás szoros bazinagydarabb faszi..mikell?!...most valahogy nagyongyorsan kijöttünk :)
...:::utközben:::... sívítás a kocsiban, hogy micsoda zeneez, de milyenszarulszól,..de áá, nembaj!! :))
a távolban egy pici világító fény..basszameg...kékek..najó...srác az nagyoncsöndben maradt...kiadom a forgalmit...jogsit,...kérdem személyi kell-e...mondja a gumibotos, hogy nem, inkább szálljak
ki....huhúúú.....namondom magamban, talán azt mégsem kéne! ..megtettem, kiszálltam...de az ov rajtam maradt: a kék: a kocsit ne hozza magával...nanemtom milyen arcott vághattam, de a jóképességu elhúzta a száját.
Kérdés: - Alkoholt fogyasztott az éjszaka?
Válasz: /nagyongyorsan rávágva: persze!huhúúú naezt elbasztam :DDD
rendorekérdi: -Mikor és mennyit?....- hát egy másfél órája egy pohár
pezsgot..és csak vigyorogtam :D
rendoremondja:-Akkor most fujjak bele a kis muanyag ketyeréjébe...annak is abba a pici lyukába...
na én mondanom sem kell, semilyen lyukat nem láttam én sehol, csak azt a fehér PVCgecit...
ámlegyen...az arcom rátéve enyhe smaciindítással akartam kezdeni...a kék uvölt! NE ÉRJ HOZZÁ!!! huhúúú....áááá..miértne? :)csak fujjak...fujtam...nemjó..fujtam még1szer..nemjó...fujjak úgy hogy
sipoljon..nagylevego..az a ketyere villogot, csipolt mindent csinált..én meg a nagy erolködésben rendessen
beszédültem...nekitámaszkodás a kispolckinak....mondom..itt most vége...kész...kalap kabát...ennyi volt...erre: -Hol voltak?.....-hát a benzinkúton pezsgoért..a többieknek...meg cigarettáért...-És hova mennek...-áééá csak ide 4 házzal odébb bulizni....mikor már gondoltam mind1lesz...kék megszólal:
-akkor további jó utat, és jó bulizást...áááá..mondom ez király....azért inkább nem hívtam el magammal a kéket...inkább mennyünk..na a kispolcki indulni baszott...10 perc pakolódás..bazzze..a szivatót huzkodom az indító pöcök helyett..
rendor csak néz hogymostménemmegyünk..áááá..beindult...irány vissza a buliba...na nekem ennyi elég volt....pihennem kell...kicsit elpilledtem...rövid élménybeszámoló után .... cigi..rápihenés a
cigire..a pihenésre egy kis asszimilálás...bazze...megint indul a droid...mivan a fejemmel??...áááá kezdett tolni
megint..irány ki a box utcából...micsoda zoral dolgok...bazze!!
...:::Reggel:::... najó mennyünk haza...de..a 2 csajszi akik velünk jöttek...mert voltak még másik 2 lyukacsos..:a szoke muff, meg az egyik srácnak a brátnoje, najó, ok elvoltak, úgy 3asban nyomták a smacit..az ismeretlensrác, már inkább a berugás felé hajlott...naszóval, a 2 csajszi meg csak pörögött, mint a
búgócsiga...az egyik barátom meg is jegyezte, hát ilyen nincs, hát nem tudom én ezt a csajt leloni!! ha legközelebb lesz valami akkor eszik amikor én mondom, merthát ilyen nincs!! :))
és csak eltorzultan vigyorog...:::taxi megérkezik:::...otthon kiszál...lefexik...délben anyu ltett..huhúú...háténmég mindig készvagyok
...vasárnapi ebéd: apu kérdi, csak úgy spontán: egy zacsi mokeszból hány cigi jön ki?...na ott a levest kicsit mellényeltem;
HÁTJÓ! LEGYEN! kifajtettem mindent, milyen a magyar, milyen a külföldi, ha meglehet, honnan lehet megismerni, milyen a jó, milyen a rossz ...egész a még a lámpázásra is kitérve, ill a hidrokulturára..anyu:
kicsit alhaló, dadogós hangon: -Te ezt honnan tudod? ..a választ rövidrefogva csak annyit mondtam: -utánnaolvastam :).

Délután gondoltam kis pihi...de nem ment...kell valami...mit csináljunk....telcsi havernak, meg egy másiknak....3an összugrottunk...kocc le plázaparkoló, csinálunk egy cigarettát....kanyarodás...áááá..satufék!...tegnap esti kékek ott vigyorogtak a szélvédo elott.
Haver kapcsol hátramenet...kezemben motyó...nakocc innen....irány ki város közeláben lévo kis tavacskához, mert ott jó lesz nekünk..jó volt...bulipapír volt....szal ismét barátságos cigarette....rottyolás
muvészete címen már kezdtünk szanaszét szakadni....kell inni valamit...irány törzshely...ahol mindig süt a nap
:)).....:::megérkezés::: akkor már csak 2en maradtunk, mert soforsrácunkat hívták hazafelé..najó...hát csocsózzunk, mert azt szeretünk...nagy partyk között eccer csak egy noi hang: -Neked sárgák a szemgolyóid....neked sárgák a szemgolyóid, és nem fehérek! ..odajön az asztalhoz....nekiállja buzerálni az eredményt jelzo muanyag kis huzigáló szarokat, akkor nézem jobban...kottarészeg kisebbségi vén picsa...
hmm...én is meglepodtem, de csak annyit tudtam reagálni:
-nem baszogatni! .... lehet koccolni...szóval hesspicsába!!! ...haver már bogott a röhögéstol.. :)
a no csak annyit reagált, miközben emelgette a kezét, hogy meglátod, ebbol pofon lesz...mert adok én..najó..akkor le kellett ülni pihenni mert fájt már a hasunk a röhögéstol......:::megint egy telefon:::.... azt a csajszit elhívtuk, hogy dumálgassunk, akivel vettem a szívószálat...rövid élménybeszámoló után:
kocc haza...mert ugye éhes mindenki...haver ..szegény meg ment melózni...azóta nem kérdeztem, hogy miapálya vele..de majd remélem mesél valami aranyossat :)
...:::otthon:::....dejól laktam....mégegy levezeto cigi....tv-ben múmia...áááá utánna south ark...yeee.....cool...mozi ezerrel..
éjfél körül hazavágott az álmosság, meg a kimerültség.. reggel nemszívesen keltem fel, és jöttem be dolgozni..de most ittvagyok..és irok..
...meg most köszönök is, mert látom szép méretu kis mélt hoztam hamar össze..meg már szomjas is vagyok..ugyhogy köszönök L fele...
és kiívánok mindent amit ilyenkor kell...szóval: CSáóóóóó :))
Sepike :).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr95551268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása