Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Egy jól sikerült vicc ...

2008.07.04. 17:57 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Üdv minden olvasónak!Akkor bele is kezdenék...A történet egy péntek délután történt.Haverokkal megbeszéltük hogy kéne estére egy kis móka...így is lett.Hat óra körül már nálunk volt a cucc.Igenám de kéne hozzá papirocska is amibe betekerjük.Mivel sjana nem volt nálunk,ezért rögtön rácsörögtünk egy haverra hogy van e „kelléke”,a válasz igen volt.El is mentünk a sráchoz és csináltunk két db 1-es jokert,aztán rögtön elindultunk egy másik haverhoz mivel nála volt megbeszélve az esti összejövetel.Felmentünk a srácék lakásába.Kb 10 emberke volt ott,de ebbol 7 ember szívott...A 7 embert két csoportra osztottuk az egyikben 4 csóka volt a másikban meg én és még két spanom.A „4”-es csoport el is kezdte szívni a jó kis holland cumót de csak kb a feléig jutottak...azt mondták ennyi elég lesz nekik mi szívjuk el a maradékot.Nem kellett kétszer mondaniJ.Elnyomtuk a maradékukat és elpippantottuk a mi kis 1-es petárdánkat is.A cumó gyorsan kezdett hatni.A lakásban eluralkodott a káosz.egyik haver valami „löttyöt” mixelt a konyhában(vízbol levestésztából és mindenfélébol amit talált a konyhábanJ)Egy két haver meg teljesen rákattant a zenére...Ott denszeltek a szobában(de elég furcsa mozgáskultúrával..J).Én meg álltam az ebédlo kellos közepén és nem tudtam hova csöppentem.Ahogy elfordítottam a fejemet feltünt,hogy nem folyamatos a kép hanem szaggat mint az állat...a fejem eléggé zsibbadt és az agyam egy egész más világban kalandozottJ.Beszélni kezdtem az egyik sráchoz de olyan volt mintha nem is hallotta volna amit mondok...csak nézett rám meretten...Én meg mondom magamba,hogy le kellene ülni mert ha nem ülök le akkor összecsúszok az ebédlo kellos közepén.Leültem a nappaliba ahol pár emberke Twisterezett(Ez egy jó kis játék)Engem kértek meg hogy pörgessek nekik(szerencsétlenségükre)J.Pörgettem nekik de sajna az írás angolul volt és látni sem láttam tisztán,úgyhogy találomra mondogattam a dolgokat(de persze úgy,hogy jó kis pózban legyenek elöttemJJJ).A mellettem lévo srác meg nyomta a vakert és ránkjött a röhögogörcs.A lényeg az hogy eddig ez volt a legjobb szívásom.Nagyon beütött...teljesen elcsúsztam.Olyan jól éreztük magunkat hogy fel sem tunt egy két dolog(A vilany lekapcsolódott a szobában és kint is csend volt...csak mi nevetgéltünk bennt a szobában.)Egyik pillanatban hatalmas ajtócsapódást hallottam...lhangos ordítozás és lábdobogás hallatszott...Egy alak rontott be a szobába pisztollyal a kezében és láttam egy fényvisszavero csíkot is.Üvöltötte,hogy:RENDORSÉG MINDENKI A FÖLDRE!!!!!!!Teljesen beparáztam.Összehúztam magam a fotelban és könyörögtem magamban hogy ne lojjön le...Az egyik haver rögtön a földre vetette magát...egy másik srác meg kirohant az erkélyre.Megfagyott bennem a vér.Hirtelen felkapcsolódott a villany és az egyik haver fogta a hasát a röhögéstol egy játékpisztollyal a kezében és fényvisszaveros csíkkal a hátán.....Félig-meddig felfogtam hogy csak szivatás volt de még mindíg nagyon féltem.A mellettem ülo srác remegett és nagyon ilyedt képet vágott...Mindenki nagyon beparázott...Még azok is akik nem voltak beszívva,de foleg mi akikben volt elég rendesen cucc...Kb fél óra kellett ahoz hogy teljesen magunkhoztérjünk...ezek után a bulinak lottek...a hangulat lapos lett és mindenkinek rosz kedve lett.A történethez hozzá tartozik az is,hogy a lakás amiben voltunk igazából rendorlakás(mivel a srác apja rendor)JJJ.Szóval teljesen életszeru paráztatás volt.A srác aki csinálta ezt az egészet gyozött bocsánatot kérni...de ez nagyon szemét dolog volt...Egy biztos a srác még valahogy visszakapjaJ.Tanácsként csak annyit hogy rendorös paráztatást soha ne csináljatok!Életem legjobb szívása volt az nap és életem legfélelmetesebb kalandját is átéltem akkor...Szívjatok sokat és legyetek rosszak mert jónak lenni unalmasJ!
By:Kowy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr96551418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása