Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Nyalifali porcukor

2008.07.05. 22:46 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

...mégha tom hogy durván volt gázas, de akkor is ihajj volt az a bizonyos hétvége! Szóval: telcsi egyik spannak, hogy kell segítség, valamint kell kocsi, uncsitesóm L vitt.
Hazafelé egyik jóbarátommal megettük egy-egy szotyit; mire hazaértünk rotty. Nekiálltunk dj rush-t hallgatni, meg spurit tolni. Rendessen felpörögtünk. Úgy 2-2.5 órát már ott voltunk
barátnál, mikor nahh: akkor még 4 utca kihuz cd-tokra. Volt ott 1 csaj is; megkértem tarcsa nekem mert az ágyon ültem. Fel utcával meg is voltam mikor egy véletlen moszdulat, csajszi fellökte a cd tokot! ..áááááááá...
Barátja rotty, fejét csapdosta falba...kész..ilyen nincs!! "Látod mit tett velünk az Isten?!?" :>> ...szegny csajszi majdnem sirt, ki is ment.
Csajszi visszahozatala és megértetése, hogy nem gáz, nyugodjon meg nemhibás.....mivel nagyon L baszott egy estéje lett volna, ha úgy marad, hogy o most elbaszta a dolgokat,
de jó a meggyozoeronk, és minden ok lett. Nade közel fél g spuri az ágyon hevert. Azaz a pléden, meg egy negyednél kevesebb a jobb combomon, meg ágyéknál.
Azaz pont a faszomnál a kordbársony gatyámon...azé mondom milyen me így tod, hogy arról faszássan fel lehet szedni. Nade én beszoptam, me nem mozdulhattam.
Ezek nekiestek szívószállal az ágynak :>> én meg a gyatyámnak.... de nem mindenhol értem L, meg mondom amúgy is én jólvagyok, töbiek egyenek, de hogy?
hmmm... poénból mondom hogy lehet nyalakodni..bazzze!!!!
következo kép: én L vagyok feküdve az ágyon; házigazda a lábam mellett térdel, és nyalja izomból a combomat! ;]
erre: csajszi na vigyázz, én is kérek! ...ott nyalták a lábam pöcsöm mindenem; Csajszi barátja, sívít, meg táncol. Poénból megfogom a lábam között térdelo házigazda fejét, és
ahogy nyalja a gatyámat, úgy mozgattam neki a buksiját, hátaz nagyon ROTFL volt :DDDD.
L mentünk non-stopba venni üccsit, meg csocsózni. Amikor már képben voltunk, de izé nem vagyunk fáradtak... sétáljunk.
2 és fél óra intenzív gyalogolás a városban, fel-le :D; majd fotéren leültünk és dumálgattünk. Közeben L eredt az eso...ööö hát milegyen?..Mennyünk vissza kéróba.
-erre 1 kérdés: Titeket zavar az eso, mert engem kúrvára nem! ...és megbeszéltük hogy senkit nem zavar; láss csodát, L ált az eso :]
Még kis mászkálás, majd vissza kéró. Reggel 6kor értem haza, fürdés, kávé, irány ahoz a barátomhoz, akinek a "csajszi" barátosnoje.... -remélem értitek hogy most akkor ki-kivel van
( 4en voltunk; 1. házigazda ; 2. csajszi; 3. csajszi barátja; 4. én )....szóval házigazda otthon maradt, gondolta aludni fog...mint késobb kiderült, egy óra forgolódás után felkelt,
mert nem tudott aludni és nekiállt számítógépezni. Szal átmentem csajsziékhoz, ok is rendbetették magukat, majd 11ig tescoban pakoltuk a coca-colás termékeket.
A pakolás után irány "házigazda", hogy felébresztjük, erre fullra menetkésszen ott várt minket :D. Zenehallgatás délig, majd irány haza kajálni - ami persze nem ment, mert senki
nemvolt éhes. Délután: vissza tesco, nem engedtek be... ehhh....akkor nem dolgozunk :> ...irány csajsziékhoz, lebeszélni az estét, hogy kellékek beszerzése....5kor találkozó, és egy 5dick
emberke is csatlakozott, szóval teljes a baráti kör......rotty....majd le non-stop...megint pia kell...majd csocsó....azt gó házigazda. ...az újonnan csatlakozott srác, bezárta a kocsikulcsot a skodába...
Többiek be kéró, mi ketten kintmaradtunk, "autótfeltörni".... Na az nem volt ecceru :??. - sikerült. Mi is be házba többiek után, magunkhoz vettük a maradék spurit, de volt olyan hely ahol
pörögni tudtunk volna, szóval vége az lett, hogy házigazda után irány föl keleti lakótelep. Házigazda otthon maradt Beszélgetés a kocsiban... mikor eccercsak nyílik az ajtó, és beszél a "házigazda",
... eltod képzelni mekkora döbbenet, hogy ezmeghogykerült ide?!? :?.....felgyalogolt a város másik felébe, mert nem tudott aludni :?
najó, valamikor nemtom mikor haza....aludni most sem tudtam....neten bogarásztam a dolgokat, meg zenéthallgattam.
Másnap, azaz vasárnap reggel felesleges energiát biciglizéssel vezettem le, és este hullaként estem az ágyba...
Nos röviden ennyi :>
Azt tudom, hogy soha nem fogom L felejteni ameddig csak élek, hogy miként is nyalták a lábamat.. :?? hihi

További kellemest mindenkinek, és csak okosan, vigyázzatok magatokra! Maradok tisztelettel:
Separa.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr28554672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása