Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Mikor életemben eloször szívtam

2007.10.30. 20:55 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Füstös kis kocsma, ici-pici tánctérrel, a zenét persze kaziról döngöli a tulaj. A putri elott bicikli tároló, rajta kettobe hajtva egy camping. Ott helyszinen besmakkoltuk a kis hálást, és úgy rendesen hatni is kezdett! Eloször szétröhögtem az agyam a kis kerón, utána bementünk, hogy majd mi becsajozunk!
Persze akkor már egy kissé száraz volt a torkom. Roptuk, mint a hülyék, és mit ad Isten, ott terem álmaim noje! Gondoltam odamegyek, és meghívom egy lötyire, ami már nekem is igen jól esett volna. Persze mindeközben ordított a zene.
- Helóóó! Iszunk valamit?
- Mi?
- MONDOM ISZUNK VALAMIT???!!!!!??? - és itt leállt a zene, amit persze nem vettem észre a hatásszünet miatt, és csak úgy megjegyeztem halkan, hogy:
- "Ne kéresd már magad te hülye picsa, eltörik a torkom!"
Persze meghallotta, és úgy vágott pofán a tatyójával, hogy még! Ezt végignézte a haverom, és lefeküdt a röhögéstol! Én is röhögtem, és addig vodkáztunk, hogy szépen reggel felébredtem az ágyikómban.


Syt-x

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr31213607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása