Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Irodalom

2007.10.31. 16:21 | bigacsiga |

Bevallom, hogy az irodalom rovatot jól elhanyagoltam eddig, Ti mégis elég sok verset küldtetek. Sajnos pár azóta elveszett, elnézést kérek az érintettektõl. Mostantól újra él és frissül a rovat, ha van kedvetek verset küldeni. Szóval várom minden költõpalánta versét, szivesen közszemlére teszem az alkotásokat! Küldj hát verseket! Köszönet az eddig versíroknak!

Egy kis új rovat, küldhetsz a verseken kívül prózát, novellát, regényt, prózaverset, háború és békét, bátran pátran!

tar_: a magányos cédrus, a dolgok meghalnak zöld gyep szindróma...

Változás 
Itt megbújhat mindenki akár,
Nem jön se sötét, se halál.
Egyetlen blokkot kapsz, az élettől még,
Nem lesz rajta, csak név, meg egy kép. 

Tömjén, minden felé benned,
Várod a jót, még neked.
Fölborít egészen, a kék ruhás,
Nem marad többé semmi, semmi más. 

Hatalmas Mekkája ez a gyűlöletnek,
A Változás gyermekei mind itt meggyűlnek,
Valami mást akarnak, valami szépet és jót,
Hosszú utazás, nem kapnak se nyerget, se lót. 

Itt maradhatsz, vagy magad ellen mész,
De döntesz, melyik úton, hova lépsz.
Állj meg vadként, lövesd agyon magad,
Küzdj merészebb célért, ne hagyd magad.

Kígyók marják, tested átfut,
Közelebb ér, beléd harap, most a rút.
Pikkelyek csúsznak, lelkeden át,
Szemed lehajt, sötétbe burkol, gát.
(tokman)
 
(Cím nélkül)
Jaj ne hülyéskedj már kérlek
ettol úgy sem lesz még véged,
én nyújtom s míg eléred
a kezem, egy furcsa lélek
berendez itt mindent, itt bent fogsz majd bújni
megölellek párszor, aztán hagylak elpusztulni

Most töltsd meg a hideg kádat
forrósítsa fel a véred
dolj hátra és gyújts rá
és nyiss ki egy üveg még
magad mellé s tálald
fel a testednek a lelked
a testednek és élvezz!!!

és ne nézz most én sem nézlek,
az álmaid is rejtsd el
béleld ki vele otthon
a szobád falát és egy résen
nézz ki, én ott állok
tükröt tartok, hogy nézd meg
én is nézlek és félek

Itt bent,
kicsit kusza vagyok belül édes
mondd m'ért nem vagyok képes
és miért olyan jó mégis ittbent
itt él tényleg minden
... itt ér véget.
(bli)
Addikció (X)

Van egy spanom Flash Elek,
megdurvít ha megszeret
.
Nem tudod már mit tehetsz,
azt se vágod hányat ehetsz.

S kérded tole: - Flash Elek
meddig tart még ez velem?

megmosolyog Flash Elek,
S vele én is nevetek. :-)
(Dr. Kerti)
Titok
Ha akadt valami mi tiéd volt rég
bárányborbe csavarva...
nem is sejtetted még
hogy értéktektelen kacat
mit védve-védsz..
Nem orzi meg ördög, sem angyal
vagy csalfa félsz..
Elrejtetted jól, senki se lássa
Magadba zártad mélyen
szavaival senki se bántsa meg
s végül lelked egyetlen társa lett..
Aztán mint testedbe maró villám
az égbol elobújt néha
s nagyokat kortyolt
a beloled áradó vérbol...
(Hemp.)
Függö játszma
96-volt hogy elkezdtük,
örültünk hogy megtehettük,
fiatalok voltunk, idoben gazdagok,
mindig mondtuk:
"Egyszer élek egyszer úgyis meghalok!".
Jobban terjed mint a legroszabb vírus,
s hiába ha nem akarod,
egyszer úgyis megkapod!
Mint a napok úgy mennek a jointok.
De ez mind nem elég,
és jönnek a szintetikusok!
Rájössz a szintetikus más,
hát milyen lehet a durvább?
Régen erre gondolni sem bírtál,
hogy magadba tut szurjál.
De amikor az anyag a hatását kifejti,
mi félelmed volt elfeledteti.
Elég csak egyszer kipróbálni,
és máris elkezdesz a lépcson felfelé mászni.
Saját magad csapdájába estél,
de késo lessz mire észreveszed,
hogy függo lettél.
Segítenél magadon ha tudnál,
de te is tudod, hogy nincsen erosebb a cuccnál.
S, tudod a halált a lépcso tetején találod,
mégis úgy döntöttél hogy megmászod.
Egy nap elérsz a tetejére,
És az életednek egy aranylövés lessz a vége!
(Tj)
IZÉ
Mikor megjön a labda,
s rájön a ganja,
pofádra vág az I,
akkor nem segít más csak a speed.
De ha a gyors sem jön elég gyorsan,
és türelemmel nem bírod tovább,
tömd meg a kis kapszulát,
és vágjál rá egy bombát!

Amikor megjön a bomba,
S, arcod már csúnyán ronda,
ráérkezik a gyors,
és minden kételyt el oszt.
Egyetlen egy a tré,
hogy buliban mindíg bekövetkezik a "vég"
Kijössz az aktuális helyröl,
és az életben minden helyre kerül.
(Tj)
Ablak

Kinézek az ablakon,
de félek,
hogy visszanézni
már nem lehet.
(bigacsiga)

Árnyék

A fekete falon
fehér árnyék játszik
Ha eléállsz, eltakarod,
s soha többet
nem látszik.

(bigacsiga)
Õsz

Lehullott a falevél,
s szétvagdalta a nyár
gonosz virágait,
de majd jön a kertész
gereblyével,s elégeti
.
(bigacsiga)

A reménytelenség dala

Meghalt a halál
így hiába várjuk.
hogy eljön majd
az Élet.

(bigacsiga)
Lét

A lét mezején taposom a növényeket,
Ha majd a végére érek
Letépek egyet,
S meglátom b
enne a létet.
(bigacsiga)
Furcsa

Harminchat fokosak a kezeim, a lábam, a testem, sõt a fejem is. Ez így mindösszesen körülbelül 190 fok lüktet bennem, s okoz negyedfokú lelki égéseket.
(Alice)
Pocsolya

Azt hiszed élsz mégsz,
s igen látod magad a
pocsolyában,
de arcod eltorzult
csodálkozva látod,
pedig csak egy
esõcsepp hullt bele.
Most megint feszes,
sima a víztükör
De arcod még torz,
nem tiszta,
egy állatot látsz
ki a pocsolyát issza.
Arcod eltûnt, nem látod már.
Megmozdulnál,
de nem tudsz,nem lehet,
A pocsolyával együtt
tûnt el az életed.

(bigacsiga)
Dal
Zaj van.
Zúg a fülem,
Bámulok a semmibe
Üres a fejem.

Át a falon

nem láttam soha,

a létrámnak mit hoztam
,
eltörött a foka.


Ugráltam, másztam,
s így szólt egy dal,
Ne mássz, nincs tovább,

s rámdõlt a fal.

(bigacsiga)
Zászlók fölött
Én sajnálom de elfogytak az eszmék
olyan az íz mintha mûanyagot ennék
és már nem lebegnek fölöttem a zászlók
vak lennék inkább de mindent látok
ne haragudj de nem fogok beállni
tömöttek a sorok mégis mögéjük látni
látom jól hogy áldozattá válok
az én hibám hogy az éjben egyedül járok
a homlokomra sosem került fel jel
hogy veled vagyok egy az eszme fogadj el
Suhan a szél
az üresség a cél
szavakat hoz
könnyes archoz
mellkasát szétfeszíti
átlelkesíti
és láncra veri a szó
ez neki így jó
ez neki így jó
ez neki így jó
de nekem nem kell
üresen kelni reggel
mindent feledni
más útjára lépni
Zászló elé térdelni
más dalát énekelni
elhinni ezerszer
ez nekem nem kell
ez nekem nem kell
Szótlanul távolról figyelek rátok
de bármi eszmével szemben én kiállok
mert a vonatok lassan érkeznek
akiket elhagytok alattuk csendben véreznek
ti is mint én sziklakeményen álltok
és minden percben azeszme szavára vártok
veletek a menny a pokol a múlt a jövõ
ha parancs hogy menj a pokolba itt van az idõ
az eszme veled tart majd végül hogyha
nem lesz már aki a zászlótokat tartsa
Megdermed az esõ
minden nap eljõ
ledõlnek a falak
ahogy felém szalad
a kezamért nyúl
szökése vérbefúl
mert nincs kiút
ha minden elmúlt
ha minden elmúlt
ha minden elmúlt
De nincsen baj
bárki mással
is megesik az
hogy hiszi az igaz
hazugságok sorát
és fölé áll a korlát
én ki áll amögött
zászlók fölött
zászlók fölött
Én még látom, hogy új való épül
de távol tõlük a sarokban szavak nélkül
értem hogy csendben mind mellém ülnek
azok az õrültek kiktõl mind szépek a képek
miket a szemhéjamon majd aznap nézek
mitõl ti féltek de én büszkén fölélépek
annak a furcs hajósinas nélküli sajkának
ott ahol a túlparton rátok sokan várnak
de itthagyok valamit mielõtt mennem kell
egy lángoló zászlót mit a következõ magányos majd égre emel
és az lesz a jel
hogy van még akinek eszme nem kell
(Rovar)
A paradoxon
Tétlenség és tudatlanság,
Rám ez jellemzo mostanság.
Tétlenül nézem,
Tudatlan létem.
Tétlenségem oka, hogy mi,
Tudatlanság, nem is semmi.
A tétlen létem,
Tudatlan nézem.
Tudatlanság miért is van,
Tétlenségem oka miatt.
Tétlenül kérdem,
Tudatlan énem.
Ki megoldani tudja ezt
A paradoxon helyzetet,
Segítsen nékem,
Hisz nagyon kérem!
(Rovar)
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr16214392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása