Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Egy durva éjszaka

2007.11.01. 03:54 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Seva! Gondoltam elmesélek Neked/Nektek egy aranyos kis történetet... ;) A dolog ha jól emléxem 97 nyarán történt akkori legjobb spanommal, és szerény személyemmel.
Kitaláltuk, hogy elmegyunk a Balcsira, egy hosszúhétvégére...Péntek este a 19 órás vonattal fel is kentük magunkat Mária-Alsóra... A vonaton kellemesen elütöttük az idot :))) ...(Nekem akkor fel volt kötve az egyik kezem, mert épp kulcscsonttörésben szenvedtem..) ..már a vonatról való leszállás is kisebb nagyobb gondot okozott , mivel nem nyilott az ajtó..az egyik -jól megtermett utas segített kinyitni- ..de..izé...hát valahogy nem a peron felöli oldalt sikerült kiszemelni...2 méter nagy mélység...na mondom fasza..haver leugrik..az egyik táskát leadtam neki, meg a sörömet....mikor megindult a vonat..na mondom ez itt most kész!! a jól megtermett segítokész ütas :
-Ugorj, mert gyorsulunk!! ...és kilökött úgy 30km/h körül...
szép ívben repülve puffantam is a földön...(még szerencse, hogy a táskámat is utánnam dobta..szal kösz neki :)...átmásztunk a peronra..kipihenni a hirtelen jött streszhatást...miután összekapartuk magunkat irány a villa...szal péntek lezárva, hamar ágyba dobtuk magunkat....szombat délig aludtunk is...ebéd után kis szieszta..készültünk az estére...
Olyan 17 körül elindultunk egyet sörözni...még mielott beültünk volna visszamentünk a villába átöltözni, meg okosítani egyet :)) Kellemes éhség érzet fogott el minket a cigi után, szal irány a hamburgeres a parton...egy jó kaja után, mégegy jófajta Holland stuff...és valahogy rettenetesen szétcsúsztunk...
(a villában egy gyertyatartót alakítottunk át hamubilinek, de az nem jött be nagyon, szal a hamburgeresnél megpillantottunk egy jóképeségu hamutartót...és "kölcsönvettük"...de hova rakjuk..hát a kezem fel volt kötve egy elbaszott szorítóhálóval..az alá..szépen kitörölve ..becsúsztattam...) ... a kaja, és a dzsanga után irány a part ... csillagot szemlélni...utközben párszor elfeküdtünk...nagy volt a gravitácijó, vagy mi :))) ... olyan 23 körül 1 hirtelen 5let ...nemmessze van egy turistatábor...lányokkal..meg kell nézni!!!
...még volt egy kis móka nálunk ..elnyomtuk...újra rotty...és akkor nagyon rákattantunk arra, hogy nekünk no kell... :))
A tábor kapuja nyitva volt..bementünk...haverom leült pihizni a padra, a bejárattól nem messze, de nem feltuno helyere, egy mittomilyen fa alá...(már nemnagyon láttam)...nahhh...hol is tartottam.....yahhhh....már nemtom merre mászkáltam...de egy jó fél órát állítólag távol voltam ..mikor visszaértem, hogy na jó mennyünk vissza a villába tv-zni..meg pihenni.....span mondja, hogy 3 fullpicsa ment be hátra...2 perc hatás-szünet, és benne is tudatosult mit mondott..spirntben irány hárta..már amennyire sprintnek lehet nevezni azt az eltorzult igyekezetunket a virágágyások között..majdhogynem korom sötétben... :)
megtaláltuk a 3 lányt...a szobájukban égett a villany..nemtom hány perccel elottünk jöttek, mert ruha ..hát nemsok volt rajtuk...kellemes látvány volt....
mindaddig amíg meg nem beszéltem magammal, hogy:
.. te jó ég micsoda mellek...vagy valami hasonló..
és csak utánna tudatosult, hogy ezt hangossan mondtam...túl hangossan...haver is majd elborult mellettem, szal akkora lármát csaptunk, hogy észrevettek minket...síkitozás, és mire kikeveredtunk virágok közül...a kapuban már ott volt a portás....és a lámpájával a szemünkbe világítva kérdezte, hogy mi a rákot keresünk mi itt
....Hirtelen csak azt tudtam mondani, hogy fáj a fejem...láttunk mozgást bent..és ..csak gyógyszert akartunk kérni....bejött a hazugságom...kaptam egy fájdalomcsillapítót..és már épp akartunk eltunni, mikor mondja a portás, hogy na akkor én most itt beveszem elotte a gyógyszert....és ha mégegyszer meglát minket..kihívja a kékeket..na mondom fasza...csak sápadtunk a barátommal...majd össze szartuk magunkat...ez már mondom para a javából...nahh...bennem nemtom hány sörrel...szétcsúszva a zöldtol, és olyan érdekes érzést dobott még rá az a szar gyógyszer is...szóval csak vigyorogtam utánna.. :)) hehe
A villa kapuja elott , úgy 5 méterre!!! megállítottak a kékek...ááááááá..mondom ez most kész!!! vagy 15percig szarakodtak velünk..mindent felírtak...akkor aszittem összeszarom magam..spanom is csak hallgatott nagyokat...annak a két baromnak mire elmagyaráztuk, hogy megyünk a villánkba, mert kúrva fáradtak vagyunk....nahh...elmentek..mondom én most olyat alszok..és még végig sem tudtam gondolni..haver mondja..gáz van ....nincs meg a villakulcs...valamikor a fetrengés idején kiesett a pulóverje zsebébol...akkor irány vissza megkeresni...remek-..kúrva sötét,...szart sem láttunk..vagyis..kis fénymozgolódást..meg hangokat...irány a fény irányába..hátha segítenek...mit ad Isten...a tábor elott kötöttünk ki...a portás ott villogatott megint az arcunkba..ekkor már totál át voltunk szellemulve...
és azt hittük, hogy egy elbeszott álom az egész....erre megszólal a portás, hogy már megint mit keresünk itt?...mire, hát a villakulcsunkat, mert elveszett...A portás annyit mondott, hogy megvan a kulcsunk..minket kerestek...menjünk be,....persze megörültünk..leültünk a nemtom milyen fa alá a padra..és nem kellett 2 perc jött a portás..de nem kulccsal...
2zsaruval jött vissza, meg a 3 muff közül akit sasoltunk az egyikkel.....
olyanyám ez kész!!! mondom ilyen ninsc..itt kapáltak.....az elso 2-32percben nem értettem, hogy mirol is beszélgetünk a kékekkel, akkor kerültem képbe, mikor látom haver pakol ki a zsebeibol...nahhh...ez most roty.. csak az ugrott be, hogy önkontrol..meg nyugi...nincs már nálam semmi, elnyomtuk az estére szánt adagot...a villában meg nagyon jól elvan rakva a többi stuff... szal ott ülök a padon..az egyik zsaru kérdi, mivan a kezemmel..mondom eltörött a kulcscsontom...elkezdi na azonnal pattanjak fel, ha vele beszélek, mert eltöri a másikat is..nahh itt szerintem 2-3év minusba mentem az életéveimben....úgy ugrottam fel a padról, hogy majd a zsaru kezében kötöttem ki..ekkor már olyan fanyarú röhögokörcs kerülgetett minket...és mondja a feka , hogy pakoljak én is ki...cigi..pénztárca...papírzsebkendo....közben kérdi a zsaru, hogy mikor jöttünk..mondom neki, hogy pénteken 1950körül értünk ki...kérdi, hogy tudom-e igazolni..még megvoltak a vonatjegyek..büszkén átnyomtam neki...
(ekkor úgy vasárnap hajnali 2 lehetett). A zsaru mélyen belenéz a szemembe, és megkérdi: nincs még nálad valami?...és nemtudom, hogy hogyan egyszercsak megszólaltam...de..de van Haver rámnéz..és már látom rajta, hogy majdnem bog a parától, és a röhögéstol....Zsaru kérdi, hogy mi...benyúltam a kezemet felköto háló alá...és elovettem a hamutartót....na,..ekkor már totál kész voltam...csak vigyorogtam...
ilyen érdekes arcot ellenben nem mostanában láttam...Zsaru kérdi, ez hogy kerül ide?..mondom hát otthonról hoztam, mert eddig gyertyatartóba hamuztunk a villában...a rendor ránéz az órájára..a jegyekre...és látom rajta az értetlenséget...mire hamar a másik rendor..mint a nyugalom , és megfontoltság totemoszlopa megszólalt..."Hol vette?"..erre rávágtam az eloször beugró nagyobb bolt nevét....és az a jóképességu zsaru csak annyit mondott, hogy majd utánnajárnak....
nahh a kékekrol ennyit...itt már pontosan nem emléxem, hogy hogy de nem lettünk feljelentve magán területre való behatolás miatt...még a hamutartómat is visszakaptam.... Hogy megnyugodjunk. és hogy kitaláljuk mi legyen, leultunk a hamburgeres mellé a fure...ahol már egyszer kellemeset kajáltunk..mikor valami kemény nemtom mibe ültem..
hát a villakulcs volt az....akkor már bogtünk, röhögtünk..egyszeruen önkíveleti állapotba kerülve futottunk vissza a villába..aludni....
Délután nagynehezzen felkeltünk..megbeszéltük, hogy most jóideig nem akarunk ilyen szitút...sok volt...összepakolás után irány a vasutállomás...ott naná, hogy találkoztunk a portással... fel a vonatra...és hazáig csak ültünk és néztük a hamutartónkat.. :))) Hát érdekes egy hétvége lett....azóta úgy tanulságot nem szurtem le a sztoribol...de soha nem fogom elfelejteni...az tuti... :)) Ha esetleg valamit elgépeltem akkor bocsi... :)) Azóta is történnek aranyosabbnál aranyosabb cselekmények velem..de ...majd legközelebb..... Legyetek rosszak!!! Üdv minden "green-peaces" -nek ...hehe :))))) LOL.

Separa.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr89214907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása