Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Beavatás

2007.11.04. 04:01 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Ez a "cuccultatás" is úgy kezdodött mint mindenkinél.Elég volt egy kis biztató szó, egy-két üveg BB és az emberünk(még sohasem nyomott semmit!-a szerzo) már nem is tiltakozott az anyag ellen... Naszóval az egyik haverral eldöntöttük,hogy megünnepeljük a nyár utolsó napját-ez tulajdonképpen nekem volt csak az utolsó a foiskola miatt.Kitalálta, hogy vegyünk pár üveg fasza bort és igyuk meg csendeskén a szobácskámban(zene+tv+megnyugtató kék derengés)....az elso üvegnél még nem is volt semmi baj ,..de a második elfogyasztása után enyhe alkoholhiány lépett fel nálunk.Hirtelen ötlettol vezérelve úgy gondoltam,hogy eljött az ideje a csóka beavatási szertartásának Elovettem a saját termesztésu kendert-persze ami megmaradt mert tavaji volt kb.: 20g-Persze a mámoros kis fejecskéje kapva kapott az ajánlatomon...Fogtam a pipát s kimentünk tépni....szhiiiíí..szhiiííí...rotty..
Amikor már jött a huncutság-ez már éjfél körül lehetett- megemlítettem a tanítványnak ,hogy ha van kedve ugurjunk el a másik pajtihoz egy kis holland okosságért(ugye mégiscsak külfödi)Ja azt hozzá kell tenni,hogy akihez mentünk pár napja még a halálán volt s nem akaródzott volna semmi pénzért sem kicsalogatni a pihe-puha ágyikóból...No megérkeztünk a haver lakásához-aki még a szüleivel él együtt-elkezdtem neki füttyögni mint állat.Aszittem majd úgy kell kicibálni a párnák közül,de hála a magasságosnak tévedtem.Szerintem az már sejthetett valamit mert 2 perc alatt kint volt az anyaggal....Naszóval a csávót mégegyszer becuccóltattuk aki erre valahogy olyan agresszív lett mint a disznó(máig sem értem hogy mé')Egész végig szadizott minket.Lefeküdt a földre és elkezdett magakörül rugdalózni...-hmmm lehet,hogy csak azt a csomag kekszit féltette ami nála volt?-...ennek annyi eredménye lett hogy a BK-jében eltört a muanyag merevítés...
Nem tom honnan de szerzett egy vesszot s elkezdett kergetni minket az utcán...én elrohantam mint a gép....de a havert átbaszta mer' az aszitte,hogy én futok mögötte de pedig nem úgy volt... végigbaszott a szerencsétlenen párat,hogy az maj' beszart a pániktól...Naszóval ennek a történetnek csak annyi tanulsága van,hogy vigyázzunk kit avatunk be szent köreinkbe mert a tanítvány könnyen a Mesterei ellen fordulhat!Ennyi....!

Ui.:Elküldöm egy egszeru vizipipa tervét nagyon cool qvára bejött!!!(Nincs többé égeto kaparóérzés) megtekintése a képnek itt!
Balázs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr76217639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása