Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Hova tünt vajon a zöldike?

2008.01.28. 14:36 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Szasz bigcsi!Nem tom ki küldhette az elobbi levelet azt "az olcso cuccos dolgot"de szerintem ha olyan a dzso(na jo én is lepodtem meg már egyszer kétszer)akkor valami nagy turpi lehet benne.. :) Szo-szo a lényegen semmit nem változtat miszerint örömmel jelnthetem a kedves nagyérdemunek és pesze neked hogy sikerült elhagynoma 3-dik G-met.Ugy történt az eset hogy nálunk voltunk és a haver amikor megjött megkérdezte hogy van-e nálam cigi erre mondtam ja és adni akartam neki egyet erre vihogott egyet majd elovett egy szépen meggyurt cigarettát a zsebébol,azt rotty(ahogyan te aszt mondanád)na hatásvárás és bejött hihi.
Király na mennyünk dolgozni.(hétvégente + melot szoktam vállalni hogy legyen mit költeni)na nem hülyeségekre hanem szin tisza természeti dolgokra,mer há a lud legyen kövér.Szo csinálgatjuk a munkát még egy cigi még egy rotty máris eggyet elrottyott.Imádom a jo kiscsípös ízít mivel nem megyszeru dohánybol készül ám áááááá,jofajta
külfödi baszos mezitlábas fasza elsoosztályu cigarettábol mint azszokás,amint már mondtam a cigik is eléggé jol sikerültek peff,peff,peff,azt má megin ho vagyok,jézusom HO vagyok na nem ennyire azért nem veszélyes a helyzet de azé überfassza.Végeztünk a munkával(eredetileg kb:1,5-2 ora alatt készen lettünk volna de mivelkészen lettünk igy lett 6.Hát ez egy nagyon nagy kétségbe vitt volna de
mivel jol elszorakoztunk meg minden ezé sirály vót.Na aztán elindultunkszokásos találkánkra ahova az illik vétel,peff,haha,hihi,jo minden én nagyon szemét modon szétlettem baszodva ugy hogy kajakra azon paráztamhogy nem jött be meg semmi meg hogy már ugyis mennyit gyujtottam és nem lessz hatása míg így ezen elgondolkodtam haza is értünk GYALOG ami onnan legalább 0.5ora ha nem több és akkor rádöbentem hogy én egy igazi hamisíthatattlan droid vagyok de fasza mer legalább má itthon vagyunk.Na
ezek után jött az álatkodás egy jelenetre tisztán emlékszem(na jo ez is hülyeség)tehát a kinyithatos franciaágyamon feküdtünk ketten a haverral és semmiáron nem akart elmenni onna mert amig nem volt kinyitva o mindíg ott aludt.Szo mi szo hááát valamit kellet tennem hogy eltakarodjon onnan,erre elkezdtem játszani a buzit"UUUUh agy egy puszikát anéninek,fiatalember adjon egy puszikát na na uuuuh leszoplak te rohadékmutasd a farkad meg minden:ERRRE nem hogy elmászott az ágyrol áááá nem SÍRVA RÖHÖGÖTT BELE A PÁRNÁBA MIKÖZBEN ANNYIRA SZÉTBASZODOTT HOGY MÁR NEM TUDOTT SEMMI MÁST CSINÁLNI CSAK RÖHÖGNI DE A LEGSZOMRÚBB AZ
EGÉSZBEN HOGY MIUTÁN O ELKEZDETT RÖHÖGNI RÁ KB 3 MP ÉN IS ANNYIRA
SZÉTSZAKADTAM HOGY A KÉP (KÉT TOTÁLISAN SZÉTBASZODOTT EMBER FETRENG AZ
ÁGYON MIKÖZBEN MAJDNEM MEGHALNAK A RÖHÖGÉSTOL EZ KB:12 körül lehetett naezt a jelenetet még vagy 5* megcsináltam persze én is szétbaszodtammindegyiknél.Tekertünk még két cigit,peff,peff.Haver még akart tekernide én mondtam neki hogy minek lefekvés elött amikor már igy is
csuszo.Vitatkozás ezerrel majd elövettem a zözit hogy odaadjam neki de az meg leesett a földre és azota nem találjuk.Na csoccsantok mindenkit jok!A green legyen veletek. Ui:(A szönyegünk olyan szinu mint a gyep)SZOPI MI?
Üdv:Kiddy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr74314803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása