Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Kosárlaszti és kenderbácsi

2008.01.28. 19:04 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Hali mindenkinek!Elgondolkodtam egy kicsit IN FLAME történetén miközben olvastam és eszembe jutot hogy ahogy én kezdtem az se volt MacskaJános.
Elsonek emlékszem disko elott probáltam ki a bedrock(volt ESSOES)elott még arra is emlékszem hogy az egyik srác a villamoson ülve amikor éppen mentünk oda azt mondogatta hogy ez most pörgosre jött be,atöbbiek csak legyintettek én meg nem értettem mivel abszolute semmihatást nem gyakorolt rám.
A 2 az má igen illetve DE.Tehát.2.-os voltam éstudtam hogy a suliba sokan nyomatják de hogy az épületen belül(na meghogy ennyien),igazábol tölünk indult el ez az egész mi kezdtük el bennaztán egyszer egy csoka bejött a slozira ,egyébként egy jofej gyerekhááá kapott o is szoval éppen kosáredzés elött jártunk mikor az egyiksrác mondta hogy mi lenne ha lenne és akkor meg minden én meg szovalPERSZE na tekerés,Szívás elso slukknál végem volt elkezdtem röhögni mintállat erre a srácok közül az egyik kirohant a wc-bol na ezen plánevisítás (mint utobb kiderült azt hitte hogy jön a dili és meg kell hogy pattanjon a helyszinrol),a másik sráccal elpeffentük majd még egy cigit elszívva jött a 3. srác elmesélt mindent ,na kész ,ennyi,...
Bementünk kosarazni kicsit furcsán nézhettem ki fejemen hülye vigyorral kezemben egy golyóval(tudtam,hogy labda de nem akartam eldobni,mert a végén még valaki elveszi tölem amikor elhajítom magamtól)így ott álltam mint egy fasz és röhögtem mindenen (hoppá közeledett a tanár (tisztán emlékszem )aszondja :
Mi van fiacskám megint röhögogörcsöd van)
perszemert elötte való napon a tesióra elötti két jukas órában kimentünk inni"nem kicsit"és amint beértünk több poén miatt elkezdtünk visítva röhögni vagy 10 percen keresztül,nem csak én hanem rajtam kivül még vagy 8 errea tanár kiküldött minket órárol,de rendes volt mert játékravisszaengedett sot szerintem még mi jártunk jobban.
Mindegy erre én"Nem tom tanár úr"
aztán beleröhögtem a fejébe,elment de jo volt mert máo is röhögött.Odajött az egyik csoka aki szívtunk hogy mi a gyökérség van velem mert amióta bejöttünk itt állok.Mondtam is nem tom majd megint röhörés,volt még jo pár dolog pl amikor elkezdtünk 5-5 ellen játszani és repült felém a labda egy kicsit kockázva láttam+ de elkaptam,dobtam egy 3pontost és azt hittem hogy én vagyok az isten.Akkor jött be egy szo ami onnantól kezdve azon a napon szétbaszott darabokra(emlékszem még aszertárba is bebujtam hogy kiröhögjem magam )és ami a legkomolyabb egy tökegyszeru szo /DE/annyira szét tudott csapni hogy hihetettlen.Na jo mára ennyit fasza a rovat így tovább ha pedig valaki(aki rám ismert) velem akar beszélgetni szoljon a bigcsinek o meg majszol nekem,így lessz a jo mert má te is régen küldtél mélt bigcsi.pUSZ :
Kiddy név és cím a szerkesztoségben :))

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr71315162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása