Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Olcsó cucc, súlyos szétesés

2008.01.28. 13:22 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Ha olyan valaki olvassa ezt a történetet, aki nem tép, az gondoljon arra, hogy sokféle fu van. Van, ami ellazít, van, ami gondolkodtat, van, ami szétráz, szétüt. Nos, ez az utóbbiak közül származott, géje egy rongy volt, ami a teljesítményéhez képest igen jó.
Olyan fél gét nyomtunk el ketten egy haverral, két Dzsóra elosztva. Délután hétre lettek készen, akkor kezdtünk neki. Részemrol nagyon szarnak találtam az ízét, szenvedtem rendesen. Nem volt semmi innivaló a közelben, úgyhogy a részemnek olyan két-harmadát sikerült leszívni, a többi kárba ment. Az elso slukkok után éreztük, hogy vazze, azért nem gyenge ez sem. Szédülés, zsibbadás, ilyesmi... Aztán vártunk, röhögtünk is ezt azt, de végülis semmi extra.
Aztán elmentünk valami innivalót keríteni. Az utcán találtunk egy automatát, 150 volt egy ücsi. Beledobtam egy százast, erre kiírja: 10. Anyád! Bele mégegy, akkor 110. Bele még 40, kiírja, hogy 150, kívánt ital benyom, erre már csak 140 van. Pénzkiadó gomb nem müxik. Rakat ember a közelben, én anyázok egy sort. Ott hagyjuk, erre rájöttem olyan 5 perc alatt, hogy max 145 forint apró lehetett nálam, tehát tényleg 140-et dobtam be, pedig tutira 100-asnak láttam a 10-est.
Ital tehát nincs, menjünk fagyizni. Ettünk pár gombóc fagyit, az nagyon jó volt, jöttek az ízek rendesen. Közben elég jól hatott a drága (vagyis az olcsó), de semmi rendkívüli nem történt. Mentünk vissza a kövi adagért. A második elott kerítettünk valami rágcsát. Találtunk egy iszonyatosan összeszáradt citromgerezdet a hutoben, azt nagy nehezen kettévágtuk, majd kristálycukorral egy tányérra tettük. Nagyon jó volt az íze. Vittünk be vizet is. A második is azonnal ütött. Zsibbadás, végtaghidegedés volt a jellemzo. Jókat röhögtünk, leírtam az elso mondatot egy papírra, ami még az utcán hangzott el a zebrát festegeto faszik kapcsán: "A vizeletfesto rendoröknek nagy a picsájuk." Majd még két hülyeség: "Casanova vére" és "Nem tudom aki enni jár / Nem tudom kiaki indián". Az írásom viszont kapásból instabil lett.
Elhangzott még: "Mennyire jársz közhelyre?" "Micsinálsz az abrakommal?" A haver javaslatára lekapcsoltuk a villanyt, hát az utánna valami iszonyatosan tuti volt. Szem becsuk, rögtön zumm! Dimenzióváltás, minden elcsúszik, víziók ezerrel. Mielott részletezném, még két beszólás: felültem és úgy éreztem, kiesek a székbol. Mondom: "Majdnem kirepültem az ablakon.", ebbol késobb "Kirepült a fogsorom." lett. Haver mondta: "A közös cukrunkban ott turkálsz."
Én folyamatosan azt láttam, hogy a haver mocorog, de minden kis mozzanatát felnagyítva, tisztán láttam. Aztán állandóan meg akart támadni, szörnyeteggé vált. Állandóan felkaptam a lában, hessegettem el. Aztán valami kopogás félét hallottam, erre a haver bepánikolt. Elkezdte mondogatni, hogy jönnek a kommandósok, mindjárt beugranak az ablakon. Jót röhögtem, de aztán hamar beparáztam én is. Aztán a haver azt látta, hogy hogy állnak a kommandósok az ajtó elott. Annyira látta, hogy elkezdte kétségbeesve mondogatni: "Úristen! Itt van a folyosó a szobában és világít. Mit keres a folyosó a szobában?" Jó soxor elmondta. Hagytam, hadd beszéljen, próbáltam felírni a félhományban. Haver: "Egy szobában vagyok, megmutik az agyamat. Nagyfeju, zöld emberek. Pufók mufók." Én: "Egy pinában vagyok, jó nagy pina. Ha kinyújtom a kezem, akkor sem érem el a tetejét." Megkerestem a G pontját, ami olyan volt, mint egy pattanás. Haver: "Sok pina össze van kötve egymással, mint a mátrixban. Nincs hozzájuk ember, csak egy pina. Mint az orosz... kagyló." A haver elkezdett "csúszni lefelé". Eléggé kétségbe esett a hangja alapján.
Aztán elkezdett csúszni lefelé a bore. Haver: "Csúszik a borom, látom. Képregényfigura vagyok. Német (lehet, hogy magyart mondott)... nem, francia! A francia a színes. De ez milyen alávaló, hogy csúszik lefelé... falábú punk-ló..." Kérdezem, milyen ló? Pánk? Haver:"A pánkok, azok a büdösek." Haver: "Mindjárt kidörzsölöm a szemem." Észrevette, hogy régóta dörzsöli a szemét. órákig piros volt neki utánna. Haver megijedt, majd: "Rekaméállat itt van... itt figyel." Látom, hogy nézi a kezeit, azt mondja: "Három óra van." Nem tunt nekem fel, hogy nem lehet annyi, valamint hogy a jobb kezét nézi, de az óra a balon van. Aztán azt mondja: "3 mutató... 12... mindegyik körbe van a mutatók..." Megjegyzem, az utóbbi mondatfoszlányt kétszer írtam le, mert elfelejtettem azonnal, hogy egyszer már leírtam. Haver egy rókát lát a Parlament elott. Egy "örl rókát". Rákérdeztem, hogy az milyen. Haver: "Az csak egy van. Akkora a feje, mint a Parlament. Aranyos..."
Kicsit késobb: "Fehér füst van..." Megint kérdezem, milyen az az örl róka. Haver: "Mint a Vuk a mesekönyvben volt. Milyen rókafajták vannak? (tünodik) örl, Vuk, Kisvuk, kisorrú..." Pár másodperc (?) szünet, majd kétségbeesve azt mondja: "Valaki hallja az agyamat!" Késobb rákérdeztem, hogy most mit lát, most micsoda? Haver: "Tudod mi vagyok? Piros teteju gombaházikó. Nagy fehér pöttyök vannak a hátamon." Tünodik, hogy hol a háta, hol a gomba eleje, majd: "Egy gombának melyik a teteje? Az, ami felfelé néz?" Volt még egy érdekes eset, amit én az anyagnak tudok be: a haver elkezdett énekelni. Szerintem nagyon jól csinálta, de télleg. Elég sokáig énekelt, legalábbis nekem úgy tunt :-) Hát, ennyit írtam fel.
Nagy sokára, olyan 22 óra körül elindultunk végre pizzázni, de nagyon nehezen szántuk rá magunkat. Ha jól számolom, akkor legkésobb fél kilenckor elkezdtük a második adagot, tehát másfél órára legalább lenyomott minket. Állat jó volt... A pizzériá felé tanakodtunk, hogy nehogy legyen valami vízió éloben, nehogy feltunést keltsünk. Odaértünk, én úgy láttam, kinnt nincs hely. Bementünk rendelni, de én leálltam vitatkozni a haverral, hogy nincs is kinnt hely. Komolyan rámnézett, majd aszondta: "Na, jó! Ne kezd!" Jó, rendeltünk, erre télleg volt két szabad asztal. Olyan 40 percet ültünk ott, alig beszélgettünk, gondolkodtunk. A haver nagyon merengett, gondolom én is. A narancs ital, ami elméletileg Fanta volt iszonyatosan édesnek tunt számomra. A magyaros pizzám pedig rettenetesen borsos és sós volt. 23 óra elott pár percel indultunk el, mindenki haza.

Gnimish


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr45314696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skap 2008.03.24. 18:29:26

egy kicsit tul lenne bármilyen zöldtöl is.......

Skap 2008.03.24. 18:48:46

bocsi...túl sok.-..

andonimus 2008.04.11. 22:13:15

Nekem a rókás rész tettszik nagyon :D jóféle lehetett valóban! :D
süti beállítások módosítása