Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Váratlan vendég

2008.07.03. 23:57 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Éppen nyárvolt amikor elhatároztuk a spanokkal ,hogy átlépünk a 8km-re lévo faluba gammáért a haverokhoz ahogy általába lenni szokott. Ahogy odaértünk hozzájuk úgy pörgosen megkezdtük a biznyákot.Egy kis ido mulva egésszen zurájul összejött a haveri kör ,végigszaladt a békepipa és
nekiáltunk csavarni egy(2,3) atomjointot.Voltunk egy nyolcan és úgy egésszen zurájul betéptünk.Egy kis ido mulva azon spekuláltunk ,hogy kéne bongozni.
Meg is csináltuk a szerkót,és a füst úgy frankón beterítette a szobát.Na nem ez a lényeg hanem egy kis ido
mulva autóhangra lettünk figyelmesek.Kisasoltunk az ablakon és egy rendorautót láttunk.Bejött a disznó az udvarba és elkezdett kopoktatni az ajtón.Mindenki megdermett.Végigfutott az agyunkban ,hogy mi a fasz lessz velünk ha ez bejön az ajtón.Tuti vágta volna a témát mert nagyba állt a füst az elotérben.Nagynehezen rávettük Csákit ,hogy mennyen ki és beszéljen vele.
Síri csönd.Elindul az ajtó felé.Ahogy kilépett, a rendor ott állt vele szembe.Valami faszfejet keresett!
Eroszakoskodott ,hogy be akar menni.De Csáki erosködött ,hogy itt nincs senki és ,hogy egyedül van a
házba.Erre a rendor azt mondta: hogyha nincs senki se a házba akkor semmi okod sincs rá ,hogy ne engedj be.Kicsit gáz lett volna ha bejön és meglát minket mert még a tetejébe ott volt az ágyba rejtve majdnem fél kiló eladásra szánt áru.Na a végén az sült ki a dologból ,hogy elhúzták a csíkot és mi" nyugottan" leléphettünk.
De ez még nem minden.Hazafelé a rövidebb utat választottuk az erdo felé.Megyünk a homokos uton full készen majdnem az erdobe érve amikor megáll hirtelen elottünk egy piros lada két murdesszal a fedélzeten.Nekem egyböl fölment a para az agyamban és elkezdtem szaladni amerre láttam.Megáltam
pihenni,körülnéztem senki sehol a haverokat nemláttam és egy ismeretlen utcán találtam magam.Ott volt elottem egy erdos út.Gondolkoztam (bár ez segg készen igazán szarul ment),hogy most mi a szenet szart csináljak!-forduljak vissza -vágjak át az erdon keresztül Az erdon keresztüli utat választottam mert tudtam ,hogy ha végigmegyek csak valahogy eljutok haza.Este olyan 10 óra körül lehetett és azon a mocsok úton
olyan sötét volt ,hogy egy méterre se láttam el.Kibaszottul bevoltam szarva.Még sohasem paráztam úgy mint akkor,pedig még tudnák mesélni még para dolgokat.Egy bo órán belül kiértem a foútra és villám gyorsasággal hazatipliztem.
Másnap mesélték a haverok ,hogy az a két féreg csak cigit akart kérni!
HALI: GYUREX
Ui:Gyurex,Serike,Mate,Rigoláj,Recon...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr16550540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása