Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Alföldi furulyaszó

2008.07.04. 14:14 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Ez a nap is úgy kezdodött, mint a többi: reggel fél hatkor kelés, irány a vonatállomás tipli ezerrel a suliba…
Ahogy vége lett a sulinak megbeszéltük a tagokkal, hogy felreccsenünk a halasi házunkba és beszívunk, mint a disznó!
El is nyomultunk négyen de közben az egyik haverom találkozott a nojével úgy, hogy neki is jönnie kellett.
Szoval fölértünk a kéróba és nekilátunk a marihuánás cigaretta csavarintásának.
El is készült a drága és mielott a gyújtására került volna a sor, bejelentette a havrer, hogy o nem kerál velünk, mert a noje nem csípi, ha készen látja. Nekigyürkoztünk a jointnak ketten, mert a Puncsos nem szokott szívni, hanem csak alkoholizálni.
El is rántottuk ketten a cigarettát.(egész jó volt az íze). Nem telt el egy kis ido és éreztem, hogy itt valami nincs rendben. Kezdtek zsibbadni a végtagjaim az agyam elkezdett, folyni és igencsak homályosan láttam magam elott a világot.
Úgy éreztem, hogy a lábaim már nem tudják tovább tartani a testemet s, hogy villámgyorsasággal le kellene feküdnöm.Be is vánszorogtam a belso szobába és elterültem, mint alföldön a furulyaszó.
„Nem nagyon emlékszem, hogy pontosan mi is történt velem.”
Feküdtem az ágyon mozdulatlanul, és csak kisebb idegrángatások mozgatták meg merev testemet és az járt az agyamba, hogy: Micimackó itt van mellettem Micimackó. (egy mese kellos közepébe csöppentem.).
És aztán azt halóztam hogy kint pinpongoznak. Akárhogy befogtam a fülem-hallottam. (nem tudom, hogy ez hogy jött ide).
Valami baszott szarul éreztem magam. De csak pattog a labda, és csak pattog a fejem majd szét, durran és
belémcsapott a para villáma, hogy én innen nem tudok felkelni. És a haverom bögdös oldalról, hogy mi a gány van velem (mert igencsak durván néztem ki a fejembol) És, hogy hamarosan fel kellene kelnem, mert még úgy bealszok, hogy nem tudok majd hazamenni.
Egy jó másfél óra múlva kivittek az eloszobába.Mire én: jól vagyok nincsen most már semmi bajom. Hozzatok
már egy pohár vizet.
És ahogy ezt kimondtam egybol rohantam a budira és kihánytam, amit csak lehetett.
Egy tíz percig ömlött belolem a gané. Ahogy kihánytam, amit csak lehetett rögtön jobban.
A következo vonattal haza is mentem és rádöbbentem, hogy a füvet is elég frankón túl lehet adagolni, és némelyikbol nem kell sokat szívni ha jó cucc mert elég csúnyán szét tudja ütni a fejedet és rohadt szarul vagy tole.
”Ebbol az a tanulság: hogy:kicsi a joint de ütos”
GYUREX


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr57551298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása