Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

2 hengeres Lada Samara és a fémdetektor

2008.07.05. 13:48 | Bicskas |

Hello Jointboyz!!!!!!
Gondoltam unalmas perceimben így fél 2 körül írok nektek egy kiváló történetet, a rengeteg közül, amelyik a tarsolyomban van. Holnap meló, suli, de nem para. Történt egy tavaly februári, vagy januári??? Mindegy. Szóval napon, hogy egy évfolyamtársam kitalálta, hogy menjünk el a Riviérába. / Bp. Szugló ucca, 14.ker / Mondom jó, de a hazai spannokat is feltankolom. Meg is beszéltük a témát, hogy mi lesz. Nevezzük a két spannomat, illetve igen jó becses betyár barátimat, Májkiboynak, és Leslienek. Mondom tehát nekik, hogy este kirúgjuk a ház oldalát, mire ok kapásból: Kitol szerzünk mangeszt? Mire Májkiboy aszondta, hogy keressük fel közös csepeli csodör Richmond barátunkat, oszt o majd ellát minket minden földi jóval. Na fel is nyergeltük Májkiboy nagypapájának Lada Samaráját, és elindultunk az Örs vezér terére ahol nekem van lakásom. Beindult az öreg szekér, kb mint a traktor / 4 hengerbol 2 muködött / de azé mentünk. Irány Csepel. „Megtankoltunk”. Richmond barátunk még adott egy tippet: tegyünk szegfuszeget a „tekerménybe” / nem takarmány / mer jobb íze lesz. OK. Irány az Örs. Megérkeztünk. Májki tekerni kezd. - Mennyit tegyek bele? Ennyi elég? / megjegyzem volt kb. 1 g 3munkra / Mire mind2en : Ez qqqqqrva sok, pláne ebbol a „csepeli ne lökdöss”- bol. - Na jó kicsit lecsípek! / semmit nem csípett le. Vagy legalábbis nem túl sokat J / Végülis tekert 2ot. 1 szegfuszeges, egy nem. Elindulunk Riviérába. Mellékucca. Kocsi leállítva. - Melyiket toljuk.?? 3unk közül csak én voltam rápattanva a szegfuszegre, úgyhogy anélkül tótuk. Tudni kell Leslie barátomról, hogy o ha már kész van kb. úgy néz ki mint egy jól lakott kínai / Bocs Lez /, mivel a szemei olyan szinten beszukülnek, mintha egy acélkeretes búvárzsebet / ammegmi? /húztak volna a fejére J !!!! Na a lényeg: Leállunk a kis raktár épület elé. Elindul a kedvenc mangóm karikába. 2. Slukk, Leznek már ekkor kínaibb feje vót mint valaha. Röhögünk mint 3 vadmalac. 3. Slukk Lez guggol. - Nem bírok állni! - Röhögés. De a 4.nél már én is éreztem, hogy valami nem timmel. - Májki be kell ülnünk a kocsiba, mer szét lettünk rakva, mint egy zsák krumpli!
Válasz: - Ne rántsatok mán le, há rá vagyok pattintva a muzsikára! - De múúúúszájjjj!!! - Na jó üljetek be! Beülünk. 3 ajtós a járgány, Lez beül hátra, én elore. Na én nem kaptam levegot, úgyhogy letekertem az ablakot, oszt kiraktam a fejemet. 2perc múlva Lez megszólal: Tekerd fel a ablakot, me fázom, de qrrvára! Én meg geci módon nem tettem, mert majd megfulladtam. Közben pedig Májki az uccán flashelt a bentrol kiszurodo zenére. Én közben elkezdtem behaluzni dolgokat, de nem egyszeru módon. A szívem 1000el vert, és közben elvittek a morgoncok / és ha megbírtam volna mozdulni biztos elkezdtem volna oket hessegetni a fejem felül. / Majd levittek a pokolba, és azon vettem észre magam, hogy a Jó Istenhez imádkozom, hogy soha többet nem szívok, ha vissza hoz a való világba. Egyszóval bekészültem rendesen. Lez közben szintén vegetált a hátsó ülésen. Kb. Éjfél, fél 1 körül kezdtünk szívni. Arra kezdtem ébredezni, hogy Májki bekergeti a rókát a fa tövébe. Felébredtünk. Ránézek az órára. Fél 5 !!!! Azt a qrrva!!!!! Na menjünk bulizni! Persze szegény évfolyamtársam összevissza keresett. Na bemegyünk. Járni, azt nem nagyon tudtam, de a többiek sem. Beérünk. Kidobó ránk néz, majd az órájára. Széles mosoly. Elore nézek: Fémdetektor. - Na ez is komoly menet lesz gondoltam magamban. Májki átmegy, semmi. Lez átmegy, sípol a szar. Visszajön kirakja a lakáskulcsát. Átmegy. No para. Én jövök. 1. Nekifutás: sípol a geci. Jó, lakáskulcs! 2. Nekifutás: para. Jó slusskulcs! 3.: sípol! A kurva anyját gondoltam! 4. / kidobók + haverok már szakadtak a röhögéstol! / megint gáz. Pénztárca. Na nem folytatom tovább, 8szor mentem oda- vissza. Közben elokerült egy marék apró, parfümös kupak, hajcsat / nem t’om hogy került oda / de végül amin beszartam: A gatyám zsebében volt egy kb. 4*3 cm es fémlap. Hogy, az , hogy a picsába került a zsebembe, télleg nem t’om. Na végre beértünk. Nulla ember, megyünk haza. Na hazafelé az Örsig még kb. 8* eltévedtünk, ami nem kis szó, mivel nyíl egyenes az út!!!! Na nem kis story, de szerintem megérte leírni a ti derülésetekre!!!!
KMT

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr71551887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása