Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Utazás

2007.11.11. 14:19 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

Hát ujra itt,fasza kis rovat ez nekem elhihetitek.Szo-szo.A mindennapi munka fárasztja az embert ez nem vitás but van valami olyan dolog is amivel megprobálhatjuk kellemesen ugymond bolondos módon elütni az idöt. A történethez ez abszolut modon hozzátartozik ugyanis egy keményen ledolgozott nap után elindultam az ASTORIA irányában mer há taláka vót.Közben még elkellet volna mennem telikártyát venni.Találka után elindultunk 3 (a kiszolgáló is velünk jött mert szoltam hogy mi lenne ha mi lenne és eljött )(Ki hitte volna)Na mindegy ,föl az egyik sráchoz,sodrás,meggyujtom erre a kiszolgálo:Hát én nem kérek,a másik srác:én se anyám kurvára megérzi a szagát na meg le is vágja rajtam".Már azon gondolkodtam,hogy muszáj lesz egyedül megbirkoznom ezzel a 3 személyes cuccal,de csodák csodájára valahogy mind a ketten megondolták magukat a kiszolgálo 2-3 jo slukkal a haver meg egy kellemessel boldogította magát,de még igy is megvolt majdnem a cigi fele na hát "én már mindegy" alapon elpeffentem azt elindultunk a boráros tér fele.Na ami utánna jött az krizis szanaszétszakadva a 6 villamoson MORTAL KOMBAT-et játszottam az ujjaimmal a kapaszkodorudon miközben valaki valamilyen extrazora zenét hallgatott mellettem.Leszálltunk találka itt is elindulás hazafele.A haver elmondta hogy kajak szét van baszodva,és ez már meleg mivel o volt a thc-mérönk,ameddig o nem volt szinten addig ment a dolog,akkor képzeljetek belém hogy mekkora sunyisság lehetett rajtam.A 173-on hüjére röhögtem magam egy idióta öregasszonyon aki amikor fel akart szállni(természetesen tele volt a busz)egy kb 206cm-es csajt fogott meg hogy feltudjon szállni az meg nemes egyszerüséggel fogta és letolta az öregasszonyt a fejénél fogva.Hazaértünk.Már csak 2 voltunk de akkor érkezett meg az a 2 srác akivel lebeszéltük az esti randit.Hátra a parkba peff,peff,peff,peff,és most jön a para mondtam(felmegyünk és átrendezzük a szobámat.Na miután ezt sikerült megtennünk nem volt egyszeru azt elárulhatom,volt egy rész amikor az a 3 hülye párnával verte egymást miközbe visítva röhögtek ez kb:7-8 ora körül lehetett én eközben az akkor szétszedett ágy ágynemütartójába dölve sírtam mer annyira bejött (igazábol a röhögéstol de ezt egy kicsit szégyellem)Na mindegy a nap elmult,a srácok elindultak hazafele lenn a parkba a maradékot elpájpoltuk (2-volt összesen),majd hazaérve bedöltünk az ágyba és még most is ott lennék ha nem kellene munkába járnom és unalomüzésképp leveleket írkálnom bár most hogy leírtam azért bejött. Kiddy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr22225265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása