Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Német kiscsaj és az uszoda

2008.04.13. 18:56 | bigacsiga |

Címkék: tepett tortenetek

A sztorihoz tudni kell, hogy amikor ez történt, éppen nálunk lakott egy német kiscsaj, aki úgy került hozzánk, hogy a tesóm sulija szervezett csereüdüléseket. (fél év múlva o volt kint)

Szóval tavaly május magasságában, amikoris a kiscsaj éppen nálunk vendégeskedett, 2 haverral, és az öccsével elhatároztuk, hogy elmegyünk bowlingozni egyet egy nem túl távoli bevásárló központba. Kellemes, sot, mondhatni az évszakhoz képest elég meleg délután volt. Az sorrendre nem emlékszem pontosan, de az biztos, hogy vagy a Bowling elött, vagy utána volt egy kis ?okosság? a parkolóban. Mikor indultunk volna haza, mondja ám a haver, hogy nem indul az autó, be kell tolni. (akku)
Ez eléggé kellemetlenül érintett minket, foleg, hogy amúgyis nagyon meleg volt, nem is beszélve, hogy mi is jól voltunk. Szóval az autót egész könnyen beröffentettük. Hazafelé menet kitaláltuk egy benzinkútnál, hogy álljunk meg, mert kell ásványvíz. (vajon miért? ? természetesen a hoség miatt? ;-)) Ám haverom elkövette azt a hibát, hogy leállította a motort, így vásárlás után megint be kellett tolni az autót. Csakhogy most valahogy nem sikerült ez olyan nagyon könnyen. Kb. 2 kört mentünk már a benzinkút körül, mikor kiedrült, hogy nem adta rá a gyújtást? Fontolgattuk, hogy akkor most újabb két kört fogjuk KERGETNI a srácot a kút körül, de errol letettünk, inkább gyorsan beindítottuk az autót, és mentünk tovább.
Út közben felhívta apját, aki mondta neki, hogy tegyük le az autót a szerelonél, és o majd értünk jön. Ez így elso hallásra elég parának tunhet. És az is volt? Az apja egy mikróbusszal jött értünk, de olyannal, amibem hátul nincsenek ülések. Mi ültünk haverral elol, a két testvér pedig hátul. Mindeközben ok rajtunk röhögtek. Szerencsére gyorsan otthon voltam. Ott leültem a szüleim, a tesóm, és a német csaj társaságába vacsorázni. A német csaj ült velem szemben. Nagy mohón tömöm magamba a kaját, amikor a német csaj hírtelen megkérdezi tolem, hogy uszodában voltam-e. (persze németül)
Hírtelen nem tudtam mire vélni a kérdést, azt hittem az étvágyam miatt kérdezi. Kérdezem tole: miért kérdi. Erre o: ?Mert olyan pirosak a szemeid?? Nem tudom, le kell-e írnom a, hogy az üto azon nyomban megállt bennem, és csak hebegtem, habogtam, de értelmeset nem tudtam neki válaszolni. A szerencsém az volt, hogy a családból senki nem figyelt oda eme idegen nyelven lezajlott párbeszédre, így senki nem vágott semmit. Aztán 5 perc múlva, mikor szerintem már el is felejtette az egész diskurzust, hírtelen eszembe jutott valami. ?Talán azért, mert hazafelé végig le volt tekerve az ablak a meleg miatt, gyorsan jöttünk, és a szemembe fúj a szél?? Szerencsére eme eléggé fogyatékos kifogás ellenére sem jött rá, hogy mi a dörgés. Mindezen megpróbáltatások után kitaláltálták a lányok, hogy ok discóba akarnak menni este, és én vigyem el oket. Persze én egybol kerestem a kifogást, hogy délután ittam egy sört, stb. (nem akartam ?úgy? vezetni?), de anyám mondta, hogy attól már régen vezethetek. Szerencsére csak 9 felé akartak indulni, mi pedig 5 körül fújtuk el a cigit a parkolóban, így nem volt semmi gond, este elvittem oket discóba.

Laca

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr42423981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása