Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

BKV, metró, miegymás

2008.07.04. 11:12 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

Hi4all!
Mindenek elott Gyurex történetéhez hozzáfuzöm, (gondolom nem a most kikerülthöz, hanem az elozohöz :)-a szerk.) hogy eccer én is 1 kurvasötét úton támolyogtam hazafelé izmosan bepipázva + megkergetett 1 baszottnagy kutya, és futás közbe két felállás között azon gondolkodtam, hogy tudok-e én fára mászni, mer ha igen akkor azt kéne, különben valszeg itt halok meg a parától. Aztán valahogy hazaértem. Viszont most nem ezt, hanem ennél 1 picit frissebb történetet mesélek el. Ja még valami elotte: SOHA ne menj el olyan csajhoz, akit csak a chatrol ismersz, és nem küldött magáról képet. Na akkor jöhet a történet. A Westendbe leráztam a nemkívánatos elemeket (az elobb említett csajt és iszonyat undorító barátnojét), és elosontam a vízeséshez, ahol már várt rám a haverom akit kb. 1.5 éve nem láttam. Na, pofázunk mindenféle szarról, erre nagy szemérmesen megkérdezi tolem, hogy... izé szal a füvet próbáltam-e már. Rögtön elkezdtem hárítani, hogy én??? mit gondolsz te köcsög? úgy nézek én ki? aztán fölvilágosítottam, hogy pont véletlenül most is van nálam, és alig várom hogy ne legyen. Na hát bementünk a sulimba, ott a wc-ben elvégeztük a rituálét (közbe csak eccer nyitottak ránk, aztán ugrottunk a fülkékbe mint a nyulak, csak a füst volt enyhén leleplezo). Aztán némi számtech-terem látogatás után kitaláltam, hogy metrózni kéne. A srácnak bérletallergiája van kövképpen nem is hord ilyet magánál, mondtam nembaj, így csak érdekesebb lesz a dolog. Na föl a metróra aztán hogy hova mentünk meg hova nem, arra má képszakadás miatt nem nagyon emléxem, az biztos, hogy némi oda-vissza utazgatás után a deákon átszálltunk a kis földalattira, és egészen a vörösmarty térig utaztunk vele. fölmentünk a térre, és olyanszinten eltévedtünk, hogy vagy 20 percig köröztünk a szökokút körül, mirerájöttünk merre érdemes elindulni. aztán valahogy a deákon kötöttünk ki ismét. földalattival elmentünk a hosök terére. de az valami állat. az tisztán is kurvanagy meg kurvaszép, de így vazzeg az eszméletlen. megbeszéltük, kéne 1 ilyen siófokra is (ott lakik a srác, meg én is jártam oda suliba), de rájöttünk hogy nem most kéne odavinni, majd késobb. aztán vissza földalatti, várunk az állomáson, és beérkezett a szembejövo. Haverom el is indult hogy fölszáll rá, de mondtam neki hogy inkább csak akkor, ha ezen az oldalon is kinyitják az ajtókat. Közbe ahogy ott áltak a kocsiban az emberek, azt vettem észre, hogy mindegyik pattogatott kukoricát árul. Már épp elindultam, hogy veszek, amikor az elindult, a miénk meg megjött. Aztán kitaláltuk, menjünk a Dunaplázába. gyöngyösi útnál leszálltunk a metróról, jegyíeket bérleteket, köcsög pattogós ellenornéni le is támadott minket, én csak vigyorogtam, haver meg ráordított, hogy csókolom! aztán én megmutattam a bérletem, de a srácnál szar se volt. aztán bediktált fikt adatokat, nekem meg arréb kellett menni vagy 3 métert, mer nem akartam az ellenor mellett röhögni, hüje srác olyan adatokat diktált ba, hát mindenesetre nem vagyok benne biztos, hogy olyan falu létezik, amit lakóhelynek megadott. Na mindegy, pláza. Itt aztán se kép se hang. Leszakadtunk 1 padra, srác telefonált a barátnojének, én meg szemeztem a kávéautomatával, de odamenni már nem nagyon bírtam. Aztán vhogy hazajutottam, és este 11 körül már csavartam is a következot. Elnyomtam, és a csikket kihajítottam az ablakon, igen ám, csakhogy az alattunk lakónak pont az én ablakom alatt kellett teregetnie a ruháit. vazzeg a parázsló csikk 1 az 1be a ruhák közé esett, és 1 csomó ideig ott világított. para 1000-rel. (múltkor meg unokatesómnál nyomtuk, a szobája ablaka alatt 1 terasz van, nádtetovel, akkor meg arra esett, úgyhogy kénytelen voltam 2 méterrol célbaköpni:)) nem talált, viszont elaludt magától) hol tartok, mind1.
Ja, azóta pont nem volt 1 kihagyott este sem (máskor szokott lenni), szal sejtheto mi van az ablakom alatt. Ma reggel csöng a kaputelefon: Fasz Béla nyomozó vagyok a rendorségtol XY-t keresem. Na most az én nevem is XY ebben az esetben, úgyhogy köpni nyelni nem tudtam, de erre hozzátette, hogy a betöréssel kapcsolatban akar kérdéseket föltenni. Na mondom kösz szépen én olyat nem csináltam. De kezdett derengeni, hogy arra gondol, hogy hozzánk törtek be, illetve a pincénkbe, és XY akkor viszont az apám mer o tett bejelentést... Na szépen lenyugodtam, és beeresztettem. Egy 2 méteres állat volt, kérdezett ezt azt, volt amire válaszolni is tudtam, aztán elhúzott.
Na jó most/pillanat más nem jut eszembe, ha mégis akkor gyónok még a szent zöld oltárán, de most pihi.
Legyetek rosszak, viva la ganja!!!
azzio

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr43551295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása