Bigacsiga

A regi bigacsiga.gg attelepul idovel ide. Addig is ha van torteneted vagy akarmi sztorid amit latnal itt a regi email el meg: bigacsiga kukac goldengate pont hu

Alkohol vs Fű

Szavazás

Miss Kender of Hungary

Friss topikok

Linkblog

Kékek vs. zöldek

2008.07.04. 14:56 | Bicskas |

Címkék: tepett tortenetek

...:::szombat:::... hazaérkezés egy távoli városból..mit is csináljunk,
még kora van. hát csináljunk házibulit..
miért is ne, hisz azt szeretjük, meg nagyon jó nekünk.volt nálam ,illetve az egyik barátomnál egy kis "ajzószer", de hát, az kevés....kell a többieknek is valamit enni.....mi
legyen...intézkedés ezerrel...hívom spant, hogy ugyan segítsél már :)
jó, mennyek le a házelé, mindjárt ottlesz. közben a nagy várakozásban elszaladt az ido, mert már közel éjfél volt.
...:::várok:::... mászkálok a házelott fullkészen, és majdbefagy a lyukam annyira hideg volt..
15 perc mászkálás után...nini..kékek... Na jó, én most nemakarok velük beszélni....fordulás, és az épp ott álló lépcsoházba skera be. 5 perc várakozás. OK. Lazásan kilököm az ajtót magam elott
mikor jöttem ki, de...áááááÁÁÁÁÁÁÁááááá, kecseg jard meg ott állt elottem, és épp be akart jönni a lépcsoházba. Elkezdi a köcsög, flegmázva:
- Mi a faszt keresek itt?!....hmmm...mondom sétálok..
Rendor: - Miért ment be ide amikor észrevett minket?
- Én ugyan nem láttam magukat, meg azt hittem ide kell jönnöm, de tévedtem....- válaszoltam....mondhattam volna mást is, de valahogy az agyamat fejbeverték..
Buzikék: - Pakoljak ki a zsebeimbol mindent!....közben a másik jóképességu törzsormester meg zseblámpával hesszelte a kocsikat, hogy nincs-e valamelyik felnyomva.. Mondom bazze! Há minek néznek ezek a köcsögök engem?!!!
...az astranak a motorháztetejét telepakoltam papírzsepivel...telefon,
pénztárca...cigi. Átkutat. Nem talált semmit.
Rendor: - Hol volt?....mondom ismerosnél..... -Hol lakik?...mondom itt nemmessze, de miért?....
Rendor: - HOL VOLT????!!! ...és már majdnem üvölt a barom...mondom ez cidri...és úgy nekiálltam az észt osztani a faroknak, hogycsakna!
- Ismerosöknél voltam, azaz vagyunk..családi összeröff van, fateromék még fent vannak, csak lejöttem sétálni, közben benéztem ide a szélso lépcsoházba, de rosszul emlékeztem nem itt lakik az ismeros, a postaládákon néztem meg a neveket.
Amúgy 2 lépcsoházzal elobbre voltam.
Rendor: - Kinél? ..namost nemazért, de mi a fasz köze van hozzá????,
hogy én honnan hova tartok éppen?...heee? hát a kúrva anyjukat! ...mondom kinél, a másik farkesz fut, és zseblámpával nézi, hogy télleg a név ottvan-e; visszafelé, mégegyszer megnézi a parkoló autókat. A kopaszjard beül a kocsiba.....én melléállok, kinyitom a becsukódott
anyosülésfeloli ajtót..és nézem mit csinál....meg is tümmedt a genyógombóc, hogy miért merek hozzáérni a kocsijukhoz....na mondom fasza.....nekiállja felirogatni a za adataimat, abban a pillanatban:
MEGSZÓLALT A MÖGÖTTEM ÁLLÓ AUTÓNAK A RIASZTÓJA!!!!!!!!
hátazthittem ott szarok be az orgazmustól, ami akkor végigment bennem..bazze!
Ilyen nincs!!...rendor hümmög....beszól cb-n, hogy tisztavagyok-e...azvagyok...ok..mehetek. huhhh..na mondom magamban kúrvagyorsan
huzzatok innen. El sem pakoltam a cuccaimat...jön az emberem a megrendelt dolgokkal...áááááá ...satufék..észrevette a kékeket.. ..namondom fasza...sprintbe irány közeli kocsma, pénzt váltani, hogy tudjak telefonálni, hogy mivan. Kocsma zárva..áááá...ott egy szoke no..futás utánna..lebegtetem a 200ast... hogy legyen szíves felváltani!
No rámnéz..elkezdi nincs nála pénztárca, és nekiállja gyorsítani a lépteit elollem...ááhhh..anyád! :DD
csörög a teló.....az egyik csajszi hív, hogy mivanmár, hol vagyok eddig...csak annyit tudtam mondani, hogy fel kell hívni az emberem, mert kell a találka...le sem raktam a telcsit, már hív is az emberem, huhh..ez gyorsvolt....hamar eldadogtam neki mivan, és hogy most hol vagyok, és hogy találkozni kell!
...:::találkozás:::...sívítunk a parkolóban mikor mesélem mi volt....erre, haversrác:
- Gugolj le!!!!...legugoltunk 2 kocsi közé.....- Jó , felállhatsz, nem.....ööööööö......
hát aki miatt legugoltunk azok nem jardok voltak, de abban a pillben hogy felálltunk,
ott mentek el kúrvalassan mögöttünk, ablak letekerve....
Rendor: - Maga meg miafaszt keres itt?....huzzon haza aludni....
-Áááá, csak ismerossel találkoztam..de már megyek is. :DD - mondtam, és köszönetután búcsú spantól....hát szerintem visszafelé, a házibuli helyszinére, olyanszinten futottam, hogy 100on kúrvaélet, hogy idotjavítottam... :)))
...:::visszaérkezés:::...a vásárolt cumó kiosztása......bazze.....pihenem kell...huhh dekimerültem....
Reggel irány haza..alvás.....huhhh..ez sem volt ecceru nap :)
Separa

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bigacsiga.blog.hu/api/trackback/id/tr49551412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speaker 2008.07.05. 20:17:51

szépeste lehetett:d
süti beállítások módosítása